• 123ost

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

I den här tråden så tipsar vi alltså om rea eller annat som är billigt!
    Man får gärna länka eller lägga in en bild!

* Den här veckan har Myheart 20% rea på äppelgrönt!
    www.myheart.se

* På IKEA kan man köpa speglar billigt för bordsdekoration  49:- för 4 bitar
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60074007

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/39151700 69:- för 4 bitar

Kom gärna med tips!

• Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!
  • Minuz
    BlomAnna skrev 2012-02-09 11:42:01 följande:
    Ser nästan ut som skinn på bilden...
    Du är inte den första att säga det............... *S* men i verkligheten ser det inte ut som i verkligheten
  • BlomAnna
    MizzÅ skrev 2012-02-02 13:10:39 följande:
    dafont.com
    Är en sida med gratis typsnitt för ev inbjudningar, festprogram, bordsplacering etc. etc.
    Kanonsnygga och bara att ladda ner och lägga in i Word. Man kan provskriva ord eller bokstäver och se hur de blir i olika typsnitt. Jag har använt ett av dessa typsnitt till vårt monogram. 
    Hur lägger du in dem i word?
  • MizzÅ
    BlomAnna skrev 2012-02-09 15:52:00 följande:
    Hur lägger du in dem i word?
    Hej jag har windows vista och gör såhär:
    * Jag trycker på download för att ladda ner
    * Då dyker den upp längst ner i fönstret och då klickar jag på den så den öppnas
    * Den dyker då upp i WinRaR och då trycker jag på Extract to och ser till att den hamnar på skrivbordet
    * Den hamnar då som en ikon
    * Öppnar c: och vidare in i windows mappen där det finns en mapp som heter Fonts 
    * Öppna den och dra och släppa ikonen i den mappen
    * Öppna Word och den finns med i listan.

Finns säker ett enklare sätt. men detta funkar för mig iallafall
    Hoppas du lyckas.
    Säg till annars så ska jag försöka fixa lite bilder på hur man gör. 
  • Misswert

Till er som letar champangeglas, just nu har ÖoB kampanj på just champangeglas, 5 kronor styck istället för 19 kronor. det är 50 cl.

Just nu i alla hjärtans dags tider kan man fynda mycket!

Om det finns Varbergs brudar så kan jag även tipsa om Karlsson i Veddige! De säljer Aladdin hjärtan kartong för 19,90 styck. Tror att det är ungefär 25 styck i paketet. Ifall man vill ge gästerna något eller bara som gott till kaffet!

• BlomAnna
    MizzÅ skrev 2012-02-09 16:12:48 följande:
    Hej jag har windows vista och gör såhär:
    * Jag trycker på download för att ladda ner
    * Då dyker den upp längst ner i fönstret och då klickar jag på den så den öppnas
    * Den dyker då upp i WinRaR och då trycker jag på Extract to och ser till att den hamnar på skrivbordet
    * Den hamnar då som en ikon
    * Öppnar c: och vidare in i windows mappen där det finns en mapp som heter Fonts 
    * Öppna den och dra och släppa ikonen i den mappen
    * Öppna Word och den finns med i listan.

Finns säker ett enklare sätt. men detta funkar för mig iallafall
    Hoppas du lyckas.
    Säg till annars så ska jag försöka fixa lite bilder på hur man gör. 
    Hmm det blev inte alls så för mig. Jag var lite rädd att det kunde vara virus med (nojjar alltid över det när det är sidor man får saker gratis ) så jag testade på jobb datorn där allt backas upp ordentligt. Jag fick det som en zipfil som inte gick att packa upp...Mysitiskt. Nåja...ska be sambon kolla på det han är ju änd IT tekniker.
  • EDE

Lite sent ute nu kanske, men upptäckte just att Ellos har halva reapriset nu i helgen! Så har man spanat in något sen innan kanske man ska slå till ikväll? :)

• chrpe

Jag köpte ett par jätte snygga mörkrosa mocka pumps på skopunkten för 299:- . Snyggt till vita klänningen!

• teddy
    chrpe skrev 2012-02-12 20:48:57 följande:
    Jag köpte ett par jätte snygga mörkrosa mocka pumps på skopunkten för 299:- . Snyggt till vita klänningen!
    Har du bild/länk?
Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!