• 123ost

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

I den här tråden så tipsar vi alltså om rea eller annat som är billigt!
    Man får gärna länka eller lägga in en bild!

* Den här veckan har Myheart 20% rea på äppelgrönt!
    www.myheart.se

* På IKEA kan man köpa speglar billigt för bordsdekoration  49:- för 4 bitar
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60074007

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/39151700 69:- för 4 bitar

Kom gärna med tips!

• Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!
  • Minuz
    Pernillaaa skrev 2012-02-07 20:22:19 följande:
    DestinyD - Här är länken till just de kläderna jag valt: www.dhgate.com/p_ff808081325ecded013261e364f3...

Kostar ca 850kr inkl. frakt :)
    Jag tycker just detta var skitsnyggt och är glad över att min sambo tyckte det med :)
    Detta set har jag köpt till Mb2. Fast från en annan säljare. Valde väst och plastrong i mörklila. Jättefint. Fast kläderna är blankare i verkligheten än på bilden.....
  • Vilse
    Minuz skrev 2012-02-08 08:51:44 följande:
    Detta set har jag köpt till Mb2. Fast från en annan säljare. Valde väst och plastrong i mörklila. Jättefint. Fast kläderna är blankare i verkligheten än på bilden.....
    Vilken säljare? Kan du visa bilder på hur kläderna du fick hem ser ut? :)
  • tesso77

IKEA har fått in karaffer för 19:-/st. Vi ska köpa in 20 st till bröllopet som vi ska på borden, en med vitt vin och en med rödvin. 19 spänn tycker jag är skitbilligt, och svärfar jobbar på IKEA så med hans rabatt blir det 325 kr.....vi tänkte sen skänka dom till bygdegården som vi ska vara i så slipper framtida bröllopsfest-fixare låna ihop Skrattande

• Vilse
    tesso77 skrev 2012-02-08 10:10:04 följande:
    IKEA har fått in karaffer för 19:-/st. Vi ska köpa in 20 st till bröllopet som vi ska på borden, en med vitt vin och en med rödvin. 19 spänn tycker jag är skitbilligt, och svärfar jobbar på IKEA så med hans rabatt blir det 325 kr.....vi tänkte sen skänka dom till bygdegården som vi ska vara i så slipper framtida bröllopsfest-fixare låna ihop Skrattande
    Vilka är det? Kollar på ikea.se och hittar en för 15 kr (som ser trevlig ut!) Är det den du menar?
  • tesso77
    Vilse skrev 2012-02-08 10:13:03 följande:
    Vilka är det? Kollar på ikea.se och hittar en för 15 kr (som ser trevlig ut!) Är det den du menar?
    Åhhhh ÄNNU billigare Guld i mun det måste jag kolla!!
  • tesso77
    Jajamän visst är det den!! Jag måste läst fel när jag var där,  då blir det ju bara 255:- med svärfars rabatt!!  Tungan ute
  • Pernillaaa

Nu fick jag även hem såpbubblor från Ebay. 60st för 225kr inkl. frakt :) Små söta rör med hjärta på själva staven. Vill ha bubblor istället för ris vid utgången från kyrkan :)

• hemajo13

Jag läste någonstans att man inte skulle beställa hem bubblor från ebay för de fryser i fflygplanet när de fraktas hit och blir då typ förstörda?...! Ingen aning om de stämmer men har du provat dom pernilaaa? TÄnkte oxå i så fall beställa från ebay=) 

• Pernillaaa
    hemajo13 skrev 2012-02-08 14:41:33 följande:
    Jag läste någonstans att man inte skulle beställa hem bubblor från ebay för de fryser i fflygplanet när de fraktas hit och blir då typ förstörda?...! Ingen aning om de stämmer men har du provat dom pernilaaa? TÄnkte oxå i så fall beställa från ebay=) 
    Jo jag har också hört det tidigare :). Men dom bubblade som bara den så det var inga fel på dom :). Och i värsta fall så går det ju att göra egen såpa liksom :)
  • Jane

Hejsan allihoppa,

Jag har köpt på mig massor med saker från eBay och mer kommer det bli! Glad
    Jag köpte en fascinator som jag fick hemskickad 2 veckor efter beställningen och den ser verkligen fin ut och bättre ut än på bilden. Så jag är helnöjd.

Sen så har ja också köpt två långa festklänningar, som jag nu väntar på. De kostade ca 100 kr styck.
    Ett par korta fingerlösa näthadskar för 20 kr har jag också köpt och de skickades dagen efter att jag köpt dem så de kommer snart.
    Och igår köpte jag 5 stycken smyckesset (halsband och örhängen), ett till mig, ett till min mamma, ett till min moster och ett till min faster och ett till min svärmor. De ser verkligen exklusiva ut på bilderna och de kostade ca. 60-130 kr styck. Den smyckessäljaren kan jag verkligen rekommendera, noxandra  heter hon.

Ja det var allt hittills, väntar med spänning på att alla saker ska komma ner i brevlådan. Samtidigt letar jag nu också efter finväskor, skor och dekorationer som fjädrar.

Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!