• 123ost

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

I den här tråden så tipsar vi alltså om rea eller annat som är billigt!
    Man får gärna länka eller lägga in en bild!

* Den här veckan har Myheart 20% rea på äppelgrönt!
    www.myheart.se

* På IKEA kan man köpa speglar billigt för bordsdekoration  49:- för 4 bitar
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60074007

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/39151700 69:- för 4 bitar

Kom gärna med tips!

• Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!
  • drömmer

Idag fyndade jag denna från Ikea som vi ska ha som gästbok. Kan inte bestämma mig om jag ska göra om omslaget, eller ha den som den är eftersom det är precis rätt färg för vårt tema. Köpte den rosa...
    Fyndade den för 15kr på fyndet Glad, men de reade annars ut dom för 39:- nu. Ordinarie pris är 79kr och ikea family 49kr.

ANSTÄNDIG Album Längd: 26 cm Höjd: 23 cm

• teddy
    drömmer skrev 2012-01-24 22:54:53 följande:
    Idag fyndade jag denna från Ikea som vi ska ha som gästbok. Kan inte bestämma mig om jag ska göra om omslaget, eller ha den som den är eftersom det är precis rätt färg för vårt tema. Köpte den rosa...
    Fyndade den för 15kr på fyndet Glad, men de reade annars ut dom för 39:- nu. Ordinarie pris är 79kr och ikea family 49kr.

Superbra och supersnygga! har köpt samma! :)
  • hsmamma

Visst är de fina. Jag har köp 2, tänkte ha dem till kort på våra pojkar, men när vi bestämt oss för att gifta oss, tänkte jag ha de till bröllopskorten

• julle79

svårt å tyda färgerna å på ikeas hemsida stog inget om färgerna...rosa de ser aj ju men e de svart å nån mer färg eller??? stog inget om dessa som rea heller... :-/ kanske bara e nått lokalt vart bor ni som köpt på rea???

• drömmer
    julle79 skrev 2012-01-26 00:17:12 följande:
    svårt å tyda färgerna å på ikeas hemsida stog inget om färgerna...rosa de ser aj ju men e de svart å nån mer färg eller??? stog inget om dessa som rea heller... :-/ kanske bara e nått lokalt vart bor ni som köpt på rea???
    Ikea Kalmar köpte jag min. Mörkblå tror jag det är, och lila. Svart tror jag inte finns?
  • augusti2012

Jag har också köpt en likadan gästbok som Drömmer.
    Men ingen av dessa är mina färger så jag har klätt om min. Blev super nöjd med resultatet.

• julle79

ah lila hmm värt ett stopp på ikea tror jag...fan va ju där för nån dag sen men missa dessa tur man bor 7 minuter ifrån

drömmer skrev 2012-01-26 01:39:51 följande:
    Ikea Kalmar köpte jag min. Mörkblå tror jag det är, och lila. Svart tror jag inte finns?
  • Vilse

Den lila köpte jag. Riktigt trevlig! Glad
  • Pertinax

5-pack blockljus på ica maxi för 39 kr. Trodde att det bara gällde de vita, men i mora såg det ut att vara även svarta, silver och guld.

• julle79

vart ett stopp på ikea idag LIla vart de eftersom vi så passande har lila tema färg kunde inte bestämma mig hur många eller vilken storlek så vart 3 stora å 3 mindre mdelen å 1 spiralblock gubben fråga om jag blivit skvattgalen ja men de va ju billigt å dom kommer säkert till användning

Vilse skrev 2012-01-27 13:32:57 följande:
    Den lila köpte jag. Riktigt trevlig! Glad
Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!