• 123ost

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

I den här tråden så tipsar vi alltså om rea eller annat som är billigt!
    Man får gärna länka eller lägga in en bild!

* Den här veckan har Myheart 20% rea på äppelgrönt!
    www.myheart.se

* På IKEA kan man köpa speglar billigt för bordsdekoration  49:- för 4 bitar
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60074007

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/39151700 69:- för 4 bitar

Kom gärna med tips!

• Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!
  • Sansim
    Hipo1 skrev 2012-01-02 12:19:02 följande:

flyn lill panelgardin 19 kr/styck

florera fin ljus i glas 9 kr

Pålitlig vas 9 kr.

Var på ikea i fredags och fyndade. Gardinerna ska vi ha som löpare på borden. De fanns i fler färger också, men vi har grönt som temafärg.
    Tack för tipset om "flyn lill panelgardin". Blir IKEA på onsdag :)
  • lindahhh

Vad ska man ha för dukar till runda bord? Hittar inget fint....

• Hipo1

Sansim: De är mer transparanta än de ser ut på den bilden, lite organzaliknande nästan. Men jättefina som löpare på borden :)

• Sansim

Hipo1: Låter bara bra :) Tack igen!

• Misswert

Vet inte om det är några brudar från västkusten, men jag fick reda på att bloms brud & festkläder i Kungsbacka har utförsäljning då hon har sålt sin butik. Hon har 70% på allt i butiken....... Dock har hon stängt i morgon när jag skall till kungsbacka, men jag gör en resa till...

• Sveaalexandra

Många ställen tar 8-9 kr för ljus i olika färger.

På Lagerhaus tar dom 7 kr styck eller 10 för 60!
    Riktigt bra om man vill ha ljus med någon färg som inte finns på Ikea, jag köpte ljusgröna. Riktigt fina.
    Sen ett stående tips;

4 kr styck på Ikea! Riktigt fina och man kan ju ha användning av dom sen också! :)
  • hemajo13

Var på guldfynd idag... dom har rea! 50% på massor, och 20% på resten=)

hittade jättefint halsband i vitt guld och örhängen.. hänget på halsbandet bestod av tre diamanter i olika storlekar och örhängena var en diamant i varje... så jag betalade 3800.- istället för 7600.- ==))

• LindaochJohn

Vill tipsa om att Rusta har halva pristet på mycket julpynt just nu.
    Jag var där igår o hittade paket med 5 små svarta lyktor för ca 40 kr! Jättefina som skall hängas i träden utanför o tändas när vi ska åka från lokalen! Skrattande

De hade även en söt liten festväska i typ satäng med strassknapp för 40 kr om man är intresserad av det. Fanns i beige, lila och grönt.

• RiNa
    LindaochJohn skrev 2012-01-12 08:40:44 följande:
    Vill tipsa om att Rusta har halva pristet på mycket julpynt just nu.
    Jag var där igår o hittade paket med 5 små svarta lyktor för ca 40 kr! Jättefina som skall hängas i träden utanför o tändas när vi ska åka från lokalen! Skrattande

De hade även en söt liten festväska i typ satäng med strassknapp för 40 kr om man är intresserad av det. Fanns i beige, lila och grönt.
    Fanns festväskan på Rusta? Hittar inget sånt på deras hemsida.
Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!