• 123ost

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

I den här tråden så tipsar vi alltså om rea eller annat som är billigt!
    Man får gärna länka eller lägga in en bild!

* Den här veckan har Myheart 20% rea på äppelgrönt!
    www.myheart.se

* På IKEA kan man köpa speglar billigt för bordsdekoration  49:- för 4 bitar
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60074007

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/39151700 69:- för 4 bitar

Kom gärna med tips!

• Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!
  • Kramarina

Skapande.se om ni vill köpa band och annat till festhäften etc. Hittade vinrött organzaband, 50 meter under 100 kr, sen får man ju tänka på frakten men ändå :)

• mrs pitt

Beställde precis våra inbjudningskort från Vistaprint med 20 eller 25% rabatt. Använd denna kod: z013376334

• LindaochJohn

Jag vill tipsa om superfina ljuslyktor i lite "nött" trä med hjärtan på. 10 kr på Citygross (bland julsakerna) just nu! Passar bra om man som jag ska ha lite naturstil. Kan lägga in en bild senare.

• LinaLina
    LindaochJohn skrev 2011-10-29 13:50:31 följande:
    Jag vill tipsa om Panduras Outlet i Ullared! Där köpte jag inbjudningskort o kuvert, stämplar för 5 kr/styck o massa andra prylar! Glad
    Panduro har även outlet med massa billiga saker på Jägersro i  Malmö :)
  • Ulizo

LindaochJohn: Jag vill gärna se bild på dom där ljuslyktorna från citygross :)

• Tinzi
    LindaochJohn skrev 2011-10-29 13:50:31 följande:
    Jag vill tipsa om Panduras Outlet i Ullared! Där köpte jag inbjudningskort o kuvert, stämplar för 5 kr/styck o massa andra prylar! Glad
    Är det som Panduro i vanlig butik eller? LIgger?
  • scochjt

Ang panduro i ullared. Ligger precis vid parkeringen, där bilmuseet låg innan, om du vet vårt det låg? Det är som någon skrev innan, en outlet så det är bara utgående sortiment. Jag va där i söndags, dom hade en vägg som var ordinarie sortiment. Men resten är som sagt utgående. Men priserna va bra :)

• LindaochJohn

Outleten ligger lite offside tyvärr, det var första gången jag var där oxå.
    Det är som sagt mest utgående sortiment, jag hade tur att komma dit när de just fått en leverand med kort och kuvert i lite lyxigare material - kul! Skrattande

Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!