• 123ost

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

I den här tråden så tipsar vi alltså om rea eller annat som är billigt!
    Man får gärna länka eller lägga in en bild!

* Den här veckan har Myheart 20% rea på äppelgrönt!
    www.myheart.se

* På IKEA kan man köpa speglar billigt för bordsdekoration  49:- för 4 bitar
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60074007

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/39151700 69:- för 4 bitar

Kom gärna med tips!

• Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!
  • Fröken Emma
    Kramarina skrev 2011-10-23 20:01:11 följande:
    Hittade en gardin på IKEA som kan vara bra som dekoration, ex som duk eller att knyta eller nåt sånt;
    Flyn Lill, fanns i mörkrosa, blått och grönt. Den är jätteskir nästan som organza och jag tänkte eventuellt köpa den att göra favourpåsar av.

Kostar bara 19:- per gardin. 
    Det har jag gjort! Passa perfekt till små påsar
    klipte en 12x9 sm och vek på mitten, tog en smal limpenna och limade ihopp nederkanten och långsidan. Sen tog jag en hålstansare och gjorde hål i toppen för sidenbandet. Blev kanonbra!
    Gjorde 70 st och fick tyg över.
    Funderar på att göra några större o ha som rispåsar + göra smala rämsor och dekorera såpbubblorna med. ...
    Jag han skrev 2011-10-25 09:03:25 följande:

Vissa medlemmar (inte jag av någon konstig anledning) får 30 % på ett köp hos Guldfynd när de fyller år. Kolla med släkt och vänner vettja! Vi fick mammas födelsedagscheck. 30% gör rätt mycket om man ska köpa ringar! :)

Kanonbra!! Tack!!
    Ja jag fick ingen förra året iaf, trorts jag fylde 30...håller tummarna för i år..
  • Jag han

Fröken Emma: nej inte jag heller. Men min mamma och min pappa som inte ens fyllde jämnt fick :/ Konstigt tyckte jag, men nu fick jag överta mammas, så det gjorde inget :)

• Tokig

Albreckts guld har just nu 30 % på alla sina solitär och alliansringar!

• LindaochJohn

Jag vill tipsa om Panduras Outlet i Ullared! Där köpte jag inbjudningskort o kuvert, stämplar för 5 kr/styck o massa andra prylar! Glad

• annapanna88
    LindaochJohn: Ojoj mkt bra tips :) Har det funnits där länge? Har inte för mig att jag har sett det förut...?
  • Fröken Emma

kanon ställe. Det ligger lite undangömt, borta vid netonnet har jag för mig. Ja dom har funnits där ett par år.

• Styrka

Brud & Bal i Alingsås har stor utförsäljning nu! Och extra öppet söndagar 6/11 och 13/11 har jag för mig.

• RiNa

Måste bara tips om ebay.se
    Handlade för första gången nu i veckan och är super nöjd. Billigt och snabb leverans =)

Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!