• 123ost

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

I den här tråden så tipsar vi alltså om rea eller annat som är billigt!
    Man får gärna länka eller lägga in en bild!

* Den här veckan har Myheart 20% rea på äppelgrönt!
    www.myheart.se

* På IKEA kan man köpa speglar billigt för bordsdekoration  49:- för 4 bitar
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60074007

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/39151700 69:- för 4 bitar

Kom gärna med tips!

• Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!
  • Pernillaaa
    EDE skrev 2012-02-12 18:43:50 följande:
    Lite sent ute nu kanske, men upptäckte just att Ellos har halva reapriset nu i helgen! Så har man spanat in något sen innan kanske man ska slå till ikväll? :)

Gjorde en beställning nyss. Klänning till min mamma att bära på vårt bröllop och massa annat snyggt till mig! Avdragen rabatt = 3192kr = NÖJD Pernilla
  • Jag han

20% rabatt på fina engångskameror på myheart.se Finns i olika färger och kostar 52kr st.

Bra och köpa sina smycken idag eller i morgon på alla hjärtans dag! Många verkar ha "alla hjärtans dag" rabatt på smycken.

• Pernillaaa
    Jag han skrev 2012-02-13 07:30:04 följande:

20% rabatt på fina engångskameror på myheart.se Finns i olika färger och kostar 52kr st.

Bra och köpa sina smycken idag eller i morgon på alla hjärtans dag! Många verkar ha "alla hjärtans dag" rabatt på smycken.

Rekommenderar hellre att köpa kameror från Ebay då :). Mycket bättre pris trots frakt.
  • Jag han

där ser man! :) Har inte kikat nåt då jag redan är gift, men hade lite trist i morse så hittade jag detta, men då lät ju ditt förslag bättre!

Pernillaaa skrev 2012-02-13 19:01:20 följande:
    Rekommenderar hellre att köpa kameror från Ebay då :). Mycket bättre pris trots frakt.
  • ACE2012
    Misswert skrev 2012-02-09 17:13:30 följande:

Till er som letar champangeglas, just nu har ÖoB kampanj på just champangeglas, 5 kronor styck istället för 19 kronor. det är 50 cl.

Just nu i alla hjärtans dags tider kan man fynda mycket!

Om det finns Varbergs brudar så kan jag även tipsa om Karlsson i Veddige! De säljer Aladdin hjärtan kartong för 19,90 styck. Tror att det är ungefär 25 styck i paketet. Ifall man vill ge gästerna något eller bara som gott till kaffet!

Tack så mycket för tipset! Skickade in mamma och nu står det 60 stycken glas och väntar på mig.
  • Goabullen
    Pernillaaa skrev 2012-02-13 19:01:20 följande:
    Åh det lät ju bra! Vad heter det på engelska då? Har du någon säljare att rekommendera?
  • hemajo13

sök bara på wedding cameras=)

• Pernillaaa
    Goabullen skrev 2012-02-13 20:44:07 följande:
    Åh det lät ju bra! Vad heter det på engelska då? Har du någon säljare att rekommendera?
    Sök på t.ex "Disposable cameras wedding" då kommer det upp en hel del.
    Här är en säljare som har erbjudande just nu. 413kr för 20st engångskameror inkl frakt! Det ger ett styckpris på 20kr :).
    Är dock ett erbjudande som gäller mellan 16 och 24 februari :)

www.ebay.com/itm/20-disposable-wedding-cameras-choose-your-theme-WOW-/190330276736&hash=item2c50918b80
  • Pernillaaa
    Pernillaaa skrev 2012-02-13 21:47:14 följande:
    Sök på t.ex "Disposable cameras wedding" då kommer det upp en hel del.
    Här är en säljare som har erbjudande just nu. 413kr för 20st engångskameror inkl frakt! Det ger ett styckpris på 20kr :).
    Är dock ett erbjudande som gäller mellan 16 och 24 februari :)

www.ebay.com/itm/20-disposable-wedding-camera...
    Läste för fort och fel! Glöm det där med att det var mellan den 16 och 24feb. Det hade med frakten att göra.
Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!