• 123ost

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

I den här tråden så tipsar vi alltså om rea eller annat som är billigt!
    Man får gärna länka eller lägga in en bild!

* Den här veckan har Myheart 20% rea på äppelgrönt!
    www.myheart.se

* På IKEA kan man köpa speglar billigt för bordsdekoration  49:- för 4 bitar
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60074007

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/39151700 69:- för 4 bitar

Kom gärna med tips!

• Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!
  • Pernillaaa

Idag tog jag modet till mig och beställde hem en klänning samt kläder till min m2b från Kina.
    Betalade 1666:- för klänningen + underkjol samt en måttbeställd kostym med mönstrad vest.

Ska bli spännande att se hur kvalitén är och hur det ser ut på riktigt. Så om en månad ungefär bör jag få hem det senast :). Då kan jag ju meddela hur det blev och det räknar jag som ett fynd :)

• sanzan
    Pernillaaa skrev 2012-02-06 16:52:03 följande:
    Idag tog jag modet till mig och beställde hem en klänning samt kläder till min m2b från Kina.
    Betalade 1666:- för klänningen + underkjol samt en måttbeställd kostym med mönstrad vest.

Ska bli spännande att se hur kvalitén är och hur det ser ut på riktigt. Så om en månad ungefär bör jag få hem det senast :). Då kan jag ju meddela hur det blev och det räknar jag som ett fynd :)
    Får jag vara nyfiken och fråga vart du hittade kläder till m2b?
  • Pernillaaa
    sanzan skrev 2012-02-06 17:12:02 följande:
    Får jag vara nyfiken och fråga vart du hittade kläder till m2b?
    Självklart får du det :).

www.dhgate.com kollade en del på Ebay också men hittade inget som var lika snyggt som det jag beställde nu :).
  • Vilse
    Pernillaaa skrev 2012-02-06 18:44:27 följande:
    Självklart får du det :).

www.dhgate.com kollade en del på Ebay också men hittade inget som var lika snyggt som det jag beställde nu :).
    Vilken säljare? Glad
  • drömmer
    Pernillaaa: Oj wow vilket pris! Får man se bilder eller länkar till kläderna?
  • Pernillaaa
    Vilse skrev 2012-02-06 19:34:11 följande:
    Vilken säljare? Glad
    Sweetlife1 hette säljaren.

Kläderna är de här:

Västen ska ha samma färg som övriga kläder, vilket är en mörk gråfärg.

Klänningen fastnade jag för när jag letade klänning i början för si så där 6månader sedan. Men släppte det till slut. När jag dock fick prova liknande klänningar så har jag nu "ångrat" mig och beställt hem en sådan här. Har en annan klänning som hänger här hemma också som jag fick utvald och i julklapp :). Så vill mest se hur den blir. Kände att jag hade råd att köpa en eftersom jag ändå fått en också. Kanske kan ta trash-the-dress-foton med denna annars :)
  • DestinyD
    Pernillaaa skrev 2012-02-07 19:32:03 följande:

Kläderna är de här:

Klänningen fastnade jag för när jag letade klänning i början för si så där 6månader sedan. Men släppte det till slut. När jag dock fick prova liknande klänningar så har jag nu "ångrat" mig och beställt hem en sådan här. Har en annan klänning som hänger här hemma också som jag fick utvald och i julklapp :). Så vill mest se hur den blir. Kände att jag hade råd att köpa en eftersom jag ändå fått en också. Kanske kan ta trash-the-dress-foton med denna annars :)
    Wow vad snyggt! Jag som inte fattar hur dhgate funkar.... Hur hittar jag säljaren, eller kan du länka till herrkläderna? Supersnyggt! Jag försöker tjata på min m2b att han ska ha frockcoat, men vi får se om jag lyckas... Glad
  • julle79

väntar me spänning å se hur du tyckte kläderna va in real

kollar lite smått på kläningar å min m2b ska absolut ha smoking har han bestämmt...denna säljaren kanske har de oxå

Pernillaaa skrev 2012-02-07 19:32:03 följande:

Kläderna är de här:

• Pernillaaa
    julle79 skrev 2012-02-07 20:31:02 följande:

väntar me spänning å se hur du tyckte kläderna va in real

kollar lite smått på kläningar å min m2b ska absolut ha smoking har han bestämmt...denna säljaren kanske har de oxå

Jag med jag med! :)

Kolla gärna in i "butiken" och kolla runt. Beställer man både klänning och m2b's kläder så får man viss rabatt :).
Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!