• 123ost

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

I den här tråden så tipsar vi alltså om rea eller annat som är billigt!
    Man får gärna länka eller lägga in en bild!

* Den här veckan har Myheart 20% rea på äppelgrönt!
    www.myheart.se

* På IKEA kan man köpa speglar billigt för bordsdekoration  49:- för 4 bitar
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60074007

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/39151700 69:- för 4 bitar

Kom gärna med tips!

• Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!
  • drömmer

Jane: Åh kan du inte länka till klänningarna?

• drömmer

Hur söker man på säljare på ebay?! Annars kanske du kan länka till henne också Jane?

• annapanna88
    Pernillaaa skrev 2012-02-08 11:49:25 följande:
    Nu fick jag även hem såpbubblor från Ebay. 60st för 225kr inkl. frakt :) Små söta rör med hjärta på själva staven. Vill ha bubblor istället för ris vid utgången från kyrkan :)
    Sånna har jag också köpt! :)
    Och mina funkar också bra, inte fryst och blivit förstörda!
  • hemajo13
    Pernillaaa skrev 2012-02-08 14:58:13 följande:
    Jo jag har också hört det tidigare :). Men dom bubblade som bara den så det var inga fel på dom :). Och i värsta fall så går det ju att göra egen såpa liksom :)
    Ja men va bra att det funkar!=) Ja men är det inte speciella bubblor i de flaskorna.. !? gör man egen så kan det ju bli fläckar på kläderna...och det vill man ju inte=/ 
  • Pernillaaa
    hemajo13 skrev 2012-02-08 19:12:14 följande:
    Ja men va bra att det funkar!=) Ja men är det inte speciella bubblor i de flaskorna.. !? gör man egen så kan det ju bli fläckar på kläderna...och det vill man ju inte=/ 
    Det går att göra blandningar som inte ger fläckar så klart :). Man får googla fram det och testa det på någon gammal klädtrasa som det inte är så noga med :)
  • knyttan
    tesso77 skrev 2012-02-08 10:20:37 följande:
    Jajamän visst är det den!! Jag måste läst fel när jag var där,  då blir det ju bara 255:- med svärfars rabatt!!  Tungan ute
    Nej, för två veckor sen så kostade den 19 kr för då köpte jag 10 st Skrikandes Fan jag har bara otur med IKEA, missar alla bra erbjudanden och sen sänker dom priset på det jag köper, precis efteråt! Nåja, det är ju bara typ en 50-lapp det handlar om, men det är störigt ialla fall!
  • tesso77
    knyttan skrev 2012-02-08 21:50:39 följande:
    Nej, för två veckor sen så kostade den 19 kr för då köpte jag 10 st Skrikandes Fan jag har bara otur med IKEA, missar alla bra erbjudanden och sen sänker dom priset på det jag köper, precis efteråt! Nåja, det är ju bara typ en 50-lapp det handlar om, men det är störigt ialla fall!
    Jaha, då var det kanske inte mina ögon det var fel på Foten i munnen då får jag kanske skicka dit svärfar nu så dom inte höjer priset igen Flört
  • Minuz
    Vilse skrev 2012-02-08 09:50:17 följande:
    Vilken säljare? Kan du visa bilder på hur kläderna du fick hem ser ut? :)
    Igår gjorde jag ett antal försök men varje gång jag skulle posta mitt inlägg blev det error. Men nu ska jag försöka igen.
    Bilden är lite blankare än i verkligheten men inte mycket iaf.
    Det jag blev lite besviken på var att västen som visas har mönster men den vi fick var helt slät.
    Men huvudsaken är att gubben blev nöjd med sina kläder.

Säljare på dhgate: wholesalers888
    Pris: ca 1000 kr inkl frakt + att vi fick en vit skjorta på köpet
  • BlomAnna
    Minuz skrev 2012-02-09 08:34:22 följande:
    Igår gjorde jag ett antal försök men varje gång jag skulle posta mitt inlägg blev det error. Men nu ska jag försöka igen.
    Bilden är lite blankare än i verkligheten men inte mycket iaf.
    Det jag blev lite besviken på var att västen som visas har mönster men den vi fick var helt slät.
    Men huvudsaken är att gubben blev nöjd med sina kläder.

Säljare på dhgate: wholesalers888
    Pris: ca 1000 kr inkl frakt + att vi fick en vit skjorta på köpet
    Ser nästan ut som skinn på bilden...
Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!