• 123ost

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

I den här tråden så tipsar vi alltså om rea eller annat som är billigt!
    Man får gärna länka eller lägga in en bild!

* Den här veckan har Myheart 20% rea på äppelgrönt!
    www.myheart.se

* På IKEA kan man köpa speglar billigt för bordsdekoration  49:- för 4 bitar
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60074007

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/39151700 69:- för 4 bitar

Kom gärna med tips!

• Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!
  • Snurran

OK Tack! Tittade på en Omega klocka som bröllopsgåva till min m2b där men vågar inte köpa ngt dyrt om det är risk för lurendrejeri...

• Kramarina

Kolla noga kommentarer från andra köpare, tyvärr är äkta varor ofta välgjorda kopior.

• Millan1984

På Barnens Hus i Umeå kan man köpa ett 3 pack såpbubblor för 5 kr. Ganska små, men har man barn på bröllop är det en smart grej att ge dem så att dom håller sig roade när det är paus.

• EDE

Groupon har ett erbjudande idag om bruduppsättning och sminkning för 900kr på "Glam and shine" i Göteborg. Kanske är något för alla göteborgsbrudar? :) Giltigt i 6 månader.
    Önskar jag kunde utnyttja det själv, men gifter oss inte i Göteborg. 

• EDE
    EDE skrev 2012-04-21 12:40:46 följande:
    Groupon har ett erbjudande idag om bruduppsättning och sminkning för 900kr på "Glam and shine" i Göteborg. Kanske är något för alla göteborgsbrudar? :) Giltigt i 6 månader.
    Önskar jag kunde utnyttja det själv, men gifter oss inte i Göteborg. 
    Oj, fel av mig.... läste visst inte så noga, var "från" 900kr, så brudpaketet kostade 1595 kr.
    Men kanske är något iaf, är ju rätt dyrt med uppsättningar hos frisörer =) 
  • Sirenne

Vill bara tipsa om underbara KiK Stockholm (brud- och festklänningar)!

De har halva priset på sin förra kollektion och just nu även 20% på tärnklänningar om man köper brudklänning från dem. De finns på St Eriksgatan 96 i Stockholm. Tejerna i butiken är underbart hjälpsamma och duktiga.
    Köpte just min brudklänning ur förra kollektionen, 3150:- för en tvådelad brudstass, i siden. 
    /Sirenne 

• Kristinnäs

Vi var på Ikea igår och skulle inte ha så mycket utan tänkte mest bara titta inför bröllopet, men Panelgardinen Flyn Lill som vi skulle ha fick vi köpa på en gång för den skulle utgå från sortimentet. Så ska ni ha dom så snabba er!  Tänkte bara tipsa! För det blev jättefint på knoppa lakan som duk:) Väldigt nöjd blev jag! Vi köpte dom gröna.
    Jag vet förresten inte om dom utgår från alla Ikea men jag skulle tro det. Hos oss i Sundsvall fanns det bara blå och grön kvar.

• Cattis77

Var också på Ikea och köpte gardinerna "flyn" som jag klippt till band och gjort stolrosetter av:)

• drömmer

ÖB har fina servetter i starka färger nu. Köpte 400st rosa igår för 160kr . Säljs i50-pack för 20kr, 40x40 cm.

• Johannalun

Ni har väl inte missat att Duni har 20% rabbat till 12/5 om man anger rabattkoden "Brollop"

Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!