• 123ost

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

I den här tråden så tipsar vi alltså om rea eller annat som är billigt!
    Man får gärna länka eller lägga in en bild!

* Den här veckan har Myheart 20% rea på äppelgrönt!
    www.myheart.se

* På IKEA kan man köpa speglar billigt för bordsdekoration  49:- för 4 bitar
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60074007

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/39151700 69:- för 4 bitar

Kom gärna med tips!

• Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!
  • sanna88

dressman har utförsäljning på lite kostymer nu!

Min M2B köpte en super fin kritstrecksranding (svart/mörkgrå) kavaj, byxa, väst och 2 slipsar (en till bestman) För endast 1200.- just den kostymen va väldigt fin passform på!

Kan även rekomendera deras slimfit skjortor för 300kr st =)

• Svanteva

Panduro har 70% rea nu! Vi köpte bl a en stor canvastavla som vi ska använda till bordsplaceringen där för 88 kr. Även massa pärlor och pysselgrejer :)

• tinaalpfält

myheart.se har de 20% rabatt på såpbubblor veckan ut (kl 19 ikväll)...tyvärr såg jag det inte förrän idag så det blir snabba puckar om man ska utnyttja det Glad

• sanna88

ingen som ska ha svart eller guld på sina tärnor? Finns riktigt fina på ellos outlet, kan leta rätt på länk om nån e intresserad =)

• tinaalpfält

Sanna88: Tyvärr inte jag...mina ska vara lila och det trodde jag skulle vara en piece of cake att hitta men icke. Om någon har tips på lila (lite mörkare slag, inte ljus och vårig lavendel) cocktailklänningar som skulle passa får ni gärna tipsa om det

Myheart.se har denna vecka 20% på satinband i alla färger så här kan alla passa på att fynda oavsett färgtema Skrattande

• sanna88
    tinaalpfält skrev 2012-07-31 09:47:55 följande:
    Sanna88: Tyvärr inte jag...mina ska vara lila och det trodde jag skulle vara en piece of cake att hitta men icke. Om någon har tips på lila (lite mörkare slag, inte ljus och vårig lavendel) cocktailklänningar som skulle passa får ni gärna tipsa om det Myheart.se har denna vecka 20% på satinband i alla färger så här kan alla passa på att fynda oavsett färgtema

Jag letar oxå mörklila klänningar till mina tärnor, vill inte lägga ut allt för mycket pengar, om du hittar får du gärna tipsa mej
  • tinaalpfält

Will do! Fast just nu lutar det åt att tärnorna ska sy upp sina klänningar.

• selma03
    sanna88 skrev 2012-07-31 11:31:40 följande:
    Jag letar oxå mörklila klänningar till mina tärnor, vill inte lägga ut allt för mycket pengar, om du hittar får du gärna tipsa mej
    Jag har hittat mörklila klänningar.. på shopindream.com. Där skulle jag få ge ca 800 kr per klänning. 

• Sarus

Rusta har rea på rislampor spets- kostat 39 kr och kostar nu 19 kr. Köpte själv 16 st att hänga i taket :)

Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!