• 123ost

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

I den här tråden så tipsar vi alltså om rea eller annat som är billigt!
    Man får gärna länka eller lägga in en bild!

* Den här veckan har Myheart 20% rea på äppelgrönt!
    www.myheart.se

* På IKEA kan man köpa speglar billigt för bordsdekoration  49:- för 4 bitar
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60074007

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/39151700 69:- för 4 bitar

Kom gärna med tips!

• Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!
  • JennyMaria
    Johannalun skrev 2012-04-23 13:24:00 följande:
    Ni har väl inte missat att Duni har 20% rabbat till 12/5 om man anger rabattkoden "Brollop"
    TACK!! Hittade mina servetter där och toppen med lite rabatt =)
  • teddy

Här är ännu en som har köpt på sig flyn lill, i färgen mörkrosa, och ja, de utgår helt! Jag letade som tusan innan jag till sist hittade våra!

• Rosi

Vet inte om det är någon som tipsat om Ikea har flease filtar för bara 10 kr st... De heter Irma..

• teddy
    Rosi skrev 2012-04-23 19:53:55 följande:
    Vet inte om det är någon som tipsat om Ikea har flease filtar för bara 10 kr st... De heter Irma..
    De e ljusblå va??
  • Rosi
    teddy skrev 2012-04-23 20:06:09 följande:
    De e ljusblå va??
    stämmer bra de...
  • moonias

Bolagret har ju gått i konkurs och vi råkade gå förbi en av deras butiker i fredags och såg att de hade 70% på ALLT så vi länsade butiken på alla lila och limegröna blockljus Tungan ute. 500kr för 42 blockljus i olika höjd. Ordinariepris var från 29kr/st och uppåt, väldigt nöjd! Solig

• Misswert

Jysk har just nu bra priser på veloun tyger i paket á 3 meter. de kostar 50 kronor. Vi har köpt dessa som dukar både till borden vi sitter vid och till buffébordet.

Enkla att tvätta och strykfria!

• Mariem

Ikea har gästhandukar för 3:-st. Jag har köpt 50 st, tänkte lägga i korgar på toaletterna.

Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!