• 123ost

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

I den här tråden så tipsar vi alltså om rea eller annat som är billigt!
    Man får gärna länka eller lägga in en bild!

* Den här veckan har Myheart 20% rea på äppelgrönt!
    www.myheart.se

* På IKEA kan man köpa speglar billigt för bordsdekoration  49:- för 4 bitar
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60074007

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/39151700 69:- för 4 bitar

Kom gärna med tips!

• Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!
  • Styrka
    Pernillaaa skrev 2012-04-09 09:52:23 följande:

Ni som letar efter kläder till er blivande man kan jag rekommendera att ta en titt på Ullared :).

Jag och min sambo köpte i lördags en suuuperfin kostym till honom där i grått för ynka 548:-
    Fy satan så snygg han blev!

Du råkade inte se om de hade några i silver??
  • Pernillaaa

I silver, nä det tror jag inte :P

Styrka skrev 2012-04-12 21:11:15 följande:
    Du råkade inte se om de hade några i silver??
  • teddy

Vet inte om detta handlar om alla butiker i hela landet eller bara den lokala här, men Bolagret verkar lägga ner och ha utförsäljning! Värt att kolla! :)

• sayuri

Jag har hittat många fina klänningar hos D'Savannah Wedding House www.dsavannah.se på Eriksberg.

Nu har de fina erbjudande t.o.m maj. 70% på Pronovia etc.

• augusti2012

Panduro har lite rea just nu: 
    Köpte följande ställning för 99 kr. har målat den själv.
    Sen hade dem 20 % rabatt på varor med ordinarie pris.

skylt 39 kr och bokstäverna 6,90 kr + 20 % rabatt

• Pernillaaa

Nu har jag gjort "världens" upptäckt!
    Var inne på dressmann idag och skulle kolla på en väst till min m2b. Tror ni inte vi ser den EXAKTA kostymen som vi köpte på Ullared på Dressmann?!
    På dressmann kostade den dock 1400:- istället för Ullareds 548:-

Så om ni ska kolla på den kostym vi köpte så gå in och kolla på dressmann's kostym "Just a suit Lt grey" så har ni den där. Den ser dock riktigt ful ut på deras hemsida

Pernillaaa skrev 2012-04-09 09:52:23 följande:

Ni som letar efter kläder till er blivande man kan jag rekommendera att ta en titt på Ullared :).

Jag och min sambo köpte i lördags en suuuperfin kostym till honom där i grått för ynka 548:-
    Fy satan så snygg han blev!

• hjgs
    Pernillaaa skrev 2012-04-14 15:28:51 följande:

Nu har jag gjort "världens" upptäckt!
    Var inne på dressmann idag och skulle kolla på en väst till min m2b. Tror ni inte vi ser den EXAKTA kostymen som vi köpte på Ullared på Dressmann?!
    På dressmann kostade den dock 1400:- istället för Ullareds 548:-

Så om ni ska kolla på den kostym vi köpte så gå in och kolla på dressmann's kostym "Just a suit Lt grey" så har ni den där. Den ser dock riktigt ful ut på deras hemsida

såg i nån annan tråd tror när din blivande hade den på sig, jätte snygg kavaj till super pris ju men lite nyfiken vad hände med kina beställningen blev det inget eller va resultatet dåligt?...
  • Pernillaaa

Ja men just det.
    Klänningen blev bra med kostymen blev raka motsatsen. Fel färg på hela kavaj och byxor, fel färg på väst och fel färg på kravatt samt heeelt åt *pip* för stor kavaj. Så tja hälften blev ju bra . Men dom skulle göra en ny kostym åt mig utan kostnad så vi får väl se. Ska se om min lillebror kan ha kavajen och byxorna iaf :)

Annars var det ju faktiskt välsytt men allt annat blev ju tyvärr fel :)

hjgs skrev 2012-04-14 15:43:10 följande:
    såg i nån annan tråd tror när din blivande hade den på sig, jätte snygg kavaj till super pris ju men lite nyfiken vad hände med kina beställningen blev det inget eller va resultatet dåligt?...
  • Snurran
    RiNa: Jag undrar hur man gör när man handlar på ebay så att man inte blir lurad- dvs. betalar men de sänder ej grejorna? Hur funkar det?
  • augustesen
    Snurran skrev 2012-04-15 22:19:47 följande:
    RiNa: Jag undrar hur man gör när man handlar på ebay så att man inte blir lurad- dvs. betalar men de sänder ej grejorna? Hur funkar det?
    För det första kontrollerar du säljarens feedback, om det finns någon negativ feedback går du igenom det för att se om det är några seriösa varningar eller bara oseriösa köpare :)

När det gäller betalningen accepterar 99% Paypal..och gör dom inte det är dom inte seriösa. Via Paypal finns ett antal garantier för att man inte ska bli lurad, du får tillbaka pengarna om säljaren lurar dig vilket är underbart :)
Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!