• 123ost

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

I den här tråden så tipsar vi alltså om rea eller annat som är billigt!
    Man får gärna länka eller lägga in en bild!

* Den här veckan har Myheart 20% rea på äppelgrönt!
    www.myheart.se

* På IKEA kan man köpa speglar billigt för bordsdekoration  49:- för 4 bitar
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60074007

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/39151700 69:- för 4 bitar

Kom gärna med tips!

• Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!
  • masz

Detta är väl inget reafynd men ett litet tips.

Nu när det blir morsdag så passar jag på att önska mig halsbandet och örängerna som jag vill ha på bröllopet, så slipper det bli "extra" utgifter där :) Eller... Jag kanske beordrade honom att köpa det ;)

• teddy

Halens.se har börjat sin sommarrea nu, eller va de nu kallar det... där kanske man kan hitta nåt fint?! :)

• lillamaa
    masz skrev 2012-05-18 22:22:13 följande:

Detta är väl inget reafynd men ett litet tips.

Nu när det blir morsdag så passar jag på att önska mig halsbandet och örängerna som jag vill ha på bröllopet, så slipper det bli "extra" utgifter där :) Eller... Jag kanske beordrade honom att köpa det ;)

Jag nämnde också, lite fint, för karln min att om han vill hjälpa barnen köpa en morsdagspresent så får de gärna köpa en speciefik parfym (som jag vill ha till bröllopet). Det är inget jag förväntar mig men de brukar nästan alltid köpa något och den här gången tyckte jag de kunde köpa något jag faktiskt behöver Flört

• repsara

IKEA har nu familyrabatt på champangeglas 19kr för 6 st! De har även mer rea, men just champangeglasen är något vi ska köpa

• EmelieKarlsson
    repsara skrev 2012-05-22 20:13:43 följande:
    IKEA har nu familyrabatt på champangeglas 19kr för 6 st! De har även mer rea, men just champangeglasen är något vi ska köpa
    vart hitta du det erbjudandet? :)
  • repsara
    EmelieKarlsson skrev 2012-05-22 20:16:20 följande:
    vart hitta du det erbjudandet? :)
    Fick hem det idag med familytidningen =)
    Är som sagt massa andra grejer också på bra priser, dock gäller allt bara till den 3/6.
  • knyttan
    repsara skrev 2012-05-22 20:17:56 följande:
    Fick hem det idag med familytidningen =)
    Är som sagt massa andra grejer också på bra priser, dock gäller allt bara till den 3/6.
    Uuu det har inte vi fått (är family medlem) Rynkar på näsan
  • Stitch

Nu är ju kanske detta för en begränsad skara men jag såg att Balunz.se ska ha lagerrensning på lördag. Så om du bor i närheten av Värnamo - lyllos dig!

• Pekkiisch4
    knyttan skrev 2012-05-22 22:48:20 följande:
    Uuu det har inte vi fått (är family medlem) Rynkar på näsan
    Har inte heller fått något och är family medlem, men ska till ikea på fredag och tanken redan innan jag såg det här erbjudandet tänkt köpa champangeglas, så damn dem om det inte är rea ;)
Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!