• 123ost

Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!

I den här tråden så tipsar vi alltså om rea eller annat som är billigt!
    Man får gärna länka eller lägga in en bild!

* Den här veckan har Myheart 20% rea på äppelgrönt!
    www.myheart.se

* På IKEA kan man köpa speglar billigt för bordsdekoration  49:- för 4 bitar
    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60074007

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/39151700 69:- för 4 bitar

Kom gärna med tips!

• Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!
  • CarolinZ

Såg att någon redan tipsat om Panduros rea här, men kan tillägga att vi igår köpte kit för att göra inbjudningskort på 70% rea där.

• Just Me
    tinaalpfält skrev 2012-07-31 09:47:55 följande:
    Sanna88: Tyvärr inte jag...mina ska vara lila och det trodde jag skulle vara en piece of cake att hitta men icke. Om någon har tips på lila (lite mörkare slag, inte ljus och vårig lavendel) cocktailklänningar som skulle passa får ni gärna tipsa om det

Myheart.se har denna vecka 20% på satinband i alla färger så här kan alla passa på att fynda oavsett färgtema Skrattande
    Har du kollat Bonprix?
    Du & Jag 23/3-2013
  • Linnlin
    sanna88 skrev 2012-07-30 20:26:18 följande:
    ingen som ska ha svart eller guld på sina tärnor? Finns riktigt fina på ellos outlet, kan leta rätt på länk om nån e intresserad =)
    Du får gärna länka, jag skall ha svart på mina tärnor.
  • tinaalpfält

Just Me: Ja det har jag men de flesta klänningarna är så korta att de mer ser ut som partyklänningar är nåt man har som tärna. Jag har dock hittat några som kanske skulle fungera och mailat länkarna till tärnorna så får jag se vilken respons jag får Glad Tack ändå för tipset!

• Just Me
    tinaalpfält skrev 2012-08-02 19:50:19 följande:
    Just Me: Ja det har jag men de flesta klänningarna är så korta att de mer ser ut som partyklänningar är nåt man har som tärna. Jag har dock hittat några som kanske skulle fungera och mailat länkarna till tärnorna så får jag se vilken respons jag får Glad Tack ändå för tipset!
    Jag är oxå ute efter en mörklila klänning åt min tärna. Vi kan ju hjälpas åt och länka om vi hittar ngt fint
    Har inte själv kollat Bonpix på ngn månad nu  
    Du & Jag 23/3-2013
  • emme86

Ett tips är att kika runt på loppisar. Jag var precis på en o hittade ett helt nytt fotoalbum(i orginalkartong) där man får plats med kort i A4-format, betalade hela 20:-!

• tinaalpfält

Nu är detta kanske inte någon rea men jag tyckte ändå att det var ett schysst pris. Jag har precis beställt fotoalbum från fotografiska museet. Ett vitt spiralalbum med 40 stycken svarta blad i storlek 25x25 cm för 85 kr. Mycket billigare än det lilla utbudet jag har sett på stan.

fotografiska.eu/webshop/Produkter/Hem-och-kontor/Fotoalbum-Spiral-Vit

Fanns även i svart framsida om man hellre vill ha det.

Svar på tråden Här tipsar vi om rea och annat som går att fynda!