• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Minuz
    Annika611 skrev 2011-10-02 15:34:46 följande:
    Dessa var jag dock väldigt sugen på. =) I så fall skulle jag ha dem på fotograferingen utomhus. 

WOW!!!!!

Så häftiga! Var har du hittat dem? Pris?
  • Cilla01
    Vingabrud skrev 2011-10-02 15:22:18 följande:
    Hej Cilla01 Glad 
    Tack så jättemkt ! Jag köpte dom över nätet. Företaget heter Melody shoes , gå in på deras hemsida.
    Kan verkligen rekommendera dom , svarade snabbt på mail och var snabba med leveransen oxo, ett par veckor bara. Dessutom billiga , betalade bara 385 kr med frakt och allt ! Man får dom dessutom måttanpassade efter sin egen fot , mäter själv och mailar bara till dom sedan. Kan även bestämma klackhöjd själv.
    Låter toppen- ska genast kolla på deras hemsida Tack så jättemycket för tipset!
  • Lucky Heart

Här kommer en bild på mina skor. Köpta på Skopunkten.
    De har ca 3-4 cm klack vilket var perfekt för mig eftersom jag aldrig går i klackskor annars.

• Annika611
    Minuz skrev 2011-10-02 18:25:48 följande:
    WOW!!!!!

Så häftiga! Var har du hittat dem? Pris?
    På Brandos. 1799 kr.
  • Annika611
    RiNa skrev 2011-10-03 10:38:12 följande:
    Tips på skor i februari?

Då jag gifte mig första gången var det 30 minusgrader. Då hade jag helt vanliga svarta stövlar under min långa klänning då jag var ute, d.v.s under transport till och från kyrkan. Sen bytte jag om till vita vanliga brudskor i tyg då jag kom in. Det funkade utmärkt.

• Linnch

Slänger iväg en fråga om det är någon som provat klä in gamla skor i ett nytt tyg? Hur gör man isf? Har nämligen ett par pumps som passar mina fötter perfekt och redan är ingångna, men som börjar se tråkiga ut och dessutom är fel färg...

Svar på tråden Visa era skor :)