• Svar på tråden Visa era skor :)
  • hanna1102

Ett par extra höga vita Converse kommer jag ha på mig.

1. de kommer typ inte synas under klänningen
    2. Converse har jag på mig väldigt ofta.
    3. Jag vill vara bekväm, och har stora fötter, så en heldag i klackar känns inge vidare.
    4. Tufft till fotograferingen då de kan få synas lite.

• Koloratur
    Nikkita skrev 2012-03-29 20:34:11 följande:
    De är verkligen jätte fina, men de passar inte Rynkar på näsan De är alldeles för stora!!! Vet inte vad jag ska göra nu, måste ju skicka tillbaka dem så hoppas att frakten inte är allt för dyr... 
    Har skrivit ett mail till dem & får se vad jag ska göra nu! 
    Men kvalitén är super & hantverket jätte bra så hade varit grymt nöjd om de passat. 
    Nikkita: Vilken storlek beställde du? Brukar du kunna ha två olika storlekar...?
    Har hittat ett par skor hos dem som jag gärna vill ha! Men är lite orolig, för pendlar alltid mellan 38 och 39 så vet inte vilken storlek jag ska beställa nu... 
  • Nikkita
    Koloratur skrev 2012-03-30 14:08:34 följande:
    Nikkita: Vilken storlek beställde du? Brukar du kunna ha två olika storlekar...?
    Har hittat ett par skor hos dem som jag gärna vill ha! Men är lite orolig, för pendlar alltid mellan 38 och 39 så vet inte vilken storlek jag ska beställa nu... 
    Jag har stl. 35 i höga skor & beställde det även här! Jag får ner ett finger i klacken så de är 1 cm större ungefär. Men jag får skicka tillbaka dem & de gör ett par nya utan extra kostnad (förrutom frakten som man får tillgodo om man beställer igen). 
  • Nikkita
    Rosi skrev 2012-03-29 20:53:31 följande:
    Va fina de var... Vad fick du betala??
    Jag fick betala ca: 1.600 kr.
  • Koloratur

@ Nikkita: Låter ju jättebra! Meddela gärna längre fram när du får de nya skorna :)

• Rosi
    Nikkita skrev 2012-03-30 18:22:41 följande:
    Jag har stl. 35 i höga skor & beställde det även här! Jag får ner ett finger i klacken så de är 1 cm större ungefär. Men jag får skicka tillbaka dem & de gör ett par nya utan extra kostnad (förrutom frakten som man får tillgodo om man beställer igen).
    Vad jobbigt det blev nu... Jag pendlar redan mellan 3 storlekar. 38-40 beronde på skor.. Vad ska jag då ha? hmmm..
  • Mikina

Jag har hittat ett par lagom höga i en butik i lund men de var slut i min storlek men vad glad jag blev när jag hittade dom på brandos! :D 
    beställda så nu väntar jag bara på att de ska komma hem!

• sandraochdaniel
    ichboll skrev 2012-03-29 15:34:16 följande:
    Mina skor.... någonting blått :)

GALET SNYGGA! Varifrån och pris?
Svar på tråden Visa era skor :)