• Svar på tråden Visa era skor :)
  • chrpe
    m2012 skrev 2012-04-16 12:22:36 följande:
    Hur gör man!!! Vilken färg använder man och vart köps den?
    Antingen kan du ju ringa dem. det finns även hjälp att få på dansshopen.

http://www.dansshopen.nu/shop/index.php
    "UNIKT!
    När bröllopet är över, lämnar du in dina skor och vi färgar dem i valfri kulör,för endast 200 kr!"
  • viqueur

jag har beställt hem dessa, men fanns bara en storlek kvar så hoppas de passar, annars har jag några andra i åtanke som finns i en buik på stan här.  samma stuk men typ beiga. funderar på ett extra par, om jag får ont i fötterna senare :)

• Minuz
    Doffan skrev 2012-04-16 12:33:35 följande:
    Kul att du gillade dem.

Köpte dem i en skoaffär här i skogarna........... Du får köpa dem om du vill, då jag tror att jag inte ska ha dem....
     Stl 37
  • Anny
    viqueur skrev 2012-04-16 17:18:52 följande:

jag har beställt hem dessa, men fanns bara en storlek kvar så hoppas de passar, annars har jag några andra i åtanke som finns i en buik på stan här.  samma stuk men typ beiga. funderar på ett extra par, om jag får ont i fötterna senare :)

Guuu så läckra! Vart har du beställt de? =)
  • Krila
    viqueur skrev 2012-04-16 17:18:52 följande:

Älskar! vart hittade du dom?
  • JennyMaria
    chrpe skrev 2012-04-16 09:03:08 följande:
    Det finns ju massa gröna skor på Nelly!
    Massor vet jag ju inte =) max tio i konstiga och mossiga nyanser... å inga festskor direkt.... Någon som har något annat förslag??
  • MillanM

Xelina: Jag beställde dem från dreambride.se. Har massa fina skor som går att få i en massa olika färger. :)

• Doffan
    Minuz skrev 2012-04-16 17:38:20 följande:
    Kul att du gillade dem.

Köpte dem i en skoaffär här i skogarna........... Du får köpa dem om du vill, då jag tror att jag inte ska ha dem....
    Stl 37
    Jag har storlek 39 tyvärr annars hade de varit perfekta..
Svar på tråden Visa era skor :)