• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Meeru

Idag är det 19 månader sedan jag gifte mig. Nu sitter jag hemma och får knappt röra mig i väntan på bebisleverans. Så jag hänger på Bröllopstorget och tittar på fina bilder av klänningar, skor, pyssel och annat kul.

De här skorna hade jag på vårt bröllop. Förvånanasvärt sköna var de, men framåt natten bytte jag ändå till platta skor så att jag skulle kunna dansa ordentligt.

• AnnaJ01

Funderar på dessa.. Bara problemet att jag blir längre än sambon och det känns lite trist..

• Fangoria

Hehe vet inte om de passar in här, men jag ska ha min mammas skor som hon och pappa gifte sig i 1976. =)

• chabar
    Fangoria skrev 2012-04-18 21:35:43 följande:
    Hehe vet inte om de passar in här, men jag ska ha min mammas skor som hon och pappa gifte sig i 1976. =)

Vad fint! Tycker det är fint när saker går i arv på det viset :) Från ett lyckligt öktenskap till ett annat {#emotions_dlg.flower}
  • Koloratur
    Fangoria skrev 2012-04-18 21:35:43 följande:
    Vad söta dem var och jättefint med lite tradition sådär. Och så kommer de där passa både under "något lånat" el "något gammalt"!
  • Vivvi86

Ni som har besällt via Brandos, hur lång tid tog det innan ni fick hem skorna?

Jag beställde i måndags och de är fortfarande inte skickade ifrån Brandos :S

• Sarus

Funderar på dessa...men kan inte bestämma mig :/
  • Nikkita
    Vivvi86 skrev 2012-04-19 14:04:12 följande:

Ni som har besällt via Brandos, hur lång tid tog det innan ni fick hem skorna?

Jag beställde i måndags och de är fortfarande inte skickade ifrån Brandos :S

Det brukar gå jätte fort, bara 3 vardagar oftast...
  • Superpingla

Jag har måttbeställt mina skor från en skomaker i Colombia. Jättesköna blå skor med hög klack och band om vristen. Tack vara att det är en platå under sulan blir det inte så jobbigt att gå i dom plus att de är supersköna eftersom de är gjorda efter mina fötter.
    Skomakaren gör skor till carnivaldrottningar så de tål att dansas i hela nattten

Svar på tråden Visa era skor :)