• Svar på tråden Visa era skor :)
  • AnnL
    hjgs skrev 2012-04-23 21:30:33 följande:

Har köpt dessa och älskar dem men har inte bestämt mig helt då jag inte tror att jag kommer palla klacken plus att jag blir längre än sambon.

Har även ett par enkla matt silvriga ballerinas och har beställt hem två par ballerinas ifrån www.laredoute.se/ det är nått knas får bara error när jag går in där nu. Med det är samma sko men olika färger ett par i vitt och ett par i silver ser som lite virkade ut och snörning upp runt vristen... svårt det här....

WOW!!! :)
  • blackopal

Här är mina skor:

Jag hade en sån himla tur med dessa!
    Hade letat och letat efter en sko jag kunde gå i utan att det skulle kännas allt för vingligt då jag inte är van vid smala höga klackar.
    Ville ändå ha en liten klack då jag är ganska kort.
    Såg dessa på en hylla i en butik och tyckte inte att dom såg så märkvärdiga ut men ville prova det mesta jag hittade i vitt. Dom satt som en smäck och var så enkla och sköna att gå i!
    Och priset? 50 spänn!!! Hade kostat 399:-
    =D snacka om att jag blev glad som har en ganska tight budget.

• Pluppe

Dessa klickade jag precis hem på Ebay! Hoppas dem passar :)
  • blackopal
    Pluppe skrev 2012-04-24 22:03:39 följande:

Dessa klickade jag precis hem på Ebay! Hoppas dem passar :)
    Dom var snygga! Hoppas dom passar =)
  • Linnch

Jag ska mest  troligt ha de här skorna. Ett Tradera-fynd =)
  • nudabaga

Dessa blev det! Men nu blev jag lite osäker gör gud vad snygga skorni hittad med roliga färger:)
  • niriel

Här är mina skor! Jag ska dock ha lägre klack (4 cm cirka). Jag har inte fått dem hem till mig än, men de är på väg! Ser otroligt mycket fram emot att gå in dem!

• AnnL
    niriel skrev 2012-04-25 13:02:57 följande:

Här är mina skor! Jag ska dock ha lägre klack (4 cm cirka). Jag har inte fått dem hem till mig än, men de är på väg! Ser otroligt mycket fram emot att gå in dem!

VAR har du hittat dessa?? Superfina!!! :)
  • Lirry

Guuud vilka snygga skor!!! Dom borde du va hur nojd som helst me!!

nudabaga skrev 2012-04-25 11:25:34 följande:

Dessa blev det! Men nu blev jag lite osäker gör gud vad snygga skorni hittad med roliga färger:)
Svar på tråden Visa era skor :)