• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Nikkita
    Superpingla skrev 2012-04-20 22:37:35 följande:
    Jag har måttbeställt mina skor från en skomaker i Colombia. Jättesköna blå skor med hög klack och band om vristen. Tack vara att det är en platå under sulan blir det inte så jobbigt att gå i dom plus att de är supersköna eftersom de är gjorda efter mina fötter.
    Skomakaren gör skor till carnivaldrottningar så de tål att dansas i hela nattten
    Har du beställt via nätet eller köpt där? Vad kostade skorna, bild? Skrattande Nyfiken!!!
  • Evilcayenne

Ja dom var sköna, tog dom i min vanliga storlek och dom satt som en smäck ;)

• LillaC

De här ska jag ha. Är så avis på er som kan ha hööga klackar, tyvärr pallar inte mina fötter för det. Hade helst velat ha ett par med täckt tå men hittade inga som var snygga OCH sköna så det fick ändå bli dessa. Men ångrar mig lite när jag ser alla andras snygga skor...

• hjgs

Har köpt dessa och älskar dem men har inte bestämt mig helt då jag inte tror att jag kommer palla klacken plus att jag blir längre än sambon.

Har även ett par enkla matt silvriga ballerinas och har beställt hem två par ballerinas ifrån http://www.laredoute.se/ det är nått knas får bara error när jag går in där nu. Med det är samma sko men olika färger ett par i vitt och ett par i silver ser som lite virkade ut och snörning upp runt vristen... svårt det här....

• Pluppe
    MillanM skrev 2012-04-15 18:15:36 följande:
    Här e mina skor. Älskar dem! :)

vart har du hittat dessa? Letar febrilt efter ett par skor i denna nyans...
  • Willow
    Fangoria skrev 2012-04-18 21:35:43 följande:
    Hehe vet inte om de passar in här, men jag ska ha min mammas skor som hon och pappa gifte sig i 1976. =)

Jag tycker dem ar sa fina och gillar verkligen att du kan ateranvande dem skor som din mamma hade pa sin stora dag, det gor ju det hela annu finare! Jag har faktiskt ett par skor (nyare variant) som ar valdigt likt dem har. Alskar Mary Jane modell pa skor!
  • Hoffsennanen Tottoplex
    hjgs skrev 2012-04-23 21:30:33 följande:

Har köpt dessa och älskar dem men har inte bestämt mig helt då jag inte tror att jag kommer palla klacken plus att jag blir längre än sambon.

Har även ett par enkla matt silvriga ballerinas och har beställt hem två par ballerinas ifrån www.laredoute.se/ det är nått knas får bara error när jag går in där nu. Med det är samma sko men olika färger ett par i vitt och ett par i silver ser som lite virkade ut och snörning upp runt vristen... svårt det här....

Vart har du hittat dessa? Jag har ett par i svart men sett ett par i lila med täckt tå samt i svart och vita. Skulle vilja ha ett par med täckt tå i grönt!
Svar på tråden Visa era skor :)