• Svar på tråden Visa era skor :)
  • viqueur
    viqueur skrev 2012-04-16 17:18:52 följande:

jag har beställt hem dessa, men fanns bara en storlek kvar så hoppas de passar, annars har jag några andra i åtanke som finns i en buik på stan här.  samma stuk men typ beiga. funderar på ett extra par, om jag får ont i fötterna senare :)

tyvärr fick de blå åka tillbaka då det var tydligt använda när jag fick dom :( och de beiga var inte så snygga framifrånså de dissar jag. så ut på skojakt igen!
  • Philippine

Jag hade de här! Skrattande Egna designade, med mitt namn broderad på baksidan. Sköna och roliga!

• JennyMaria
    niriel skrev 2012-04-25 13:02:57 följande:

Här är mina skor! Jag ska dock ha lägre klack (4 cm cirka). Jag har inte fått dem hem till mig än, men de är på väg! Ser otroligt mycket fram emot att gå in dem!

Galet snygga... å GRÖNA!! precis vad jag letat efter, var har du hittat dessa om man får fråga? :)
  • MrsSilfverblad2b
    JennyMaria skrev 2012-04-25 22:09:52 följande:
    Galet snygga... å GRÖNA!! precis vad jag letat efter, var har du hittat dessa om man får fråga? :)
    AnnL skrev 2012-04-25 13:58:38 följande:
    VAR har du hittat dessa?? Superfina!!! :)
    Jag gillar också de här skorna jättemycket! Eller egentligen de flesta av hennes skor. Misstänker att de är härifrån; www.etsy.com/listing/85774778/shoes-flower-wedding-bridal-peep-toes , stämmer det Niriel?
    12-05-12
  • nudabaga
    MrsH skrev 2012-04-25 23:32:31 följande:

Mina skor:)
    Vilka snygga! Jag skulle inte klara av i dem dock:) Men önskar att jag kunde:)
  • sandraochdaniel

Här är mina! Har letat som en tok efter mörklila, utan platå och hel tå. Beställde dem efter mina mått från melodyshoes.com.hk   420:- inkl. frakt. tog 2,5-3v efter betalning att få hem dem. Är kalas nöjd! 

• viqueur

nu har jag köpt skor! exak den blåa/turkosa färg om är tänkt som tema! det blev ju inga finskor direkt, men de är minst sagt rejäla! ;) tänkte pimpa dom med ensatinrosett eller något annat till bröllopet. :) ca 3½cm platå och 12cm klack. (det som ligger i skorna är en framfotssula och något typ av antislip för hälen).

• MillanM
    Pluppe skrev 2012-04-23 21:40:07 följande:
    vart har du hittat dessa? Letar febrilt efter ett par skor i denna nyans...
    Jag köpte dem på dreambride.se! Finns många olika fina skosorter att välja mellan och alla går att beställa i lila. :) Fast nu verkar du ju ha hittat ett par redan- supersnygga! :)
  • niriel
    AnnL skrev 2012-04-25 13:58:38 följande:
    VAR har du hittat dessa?? Superfina!!! :)
    AnnL och JennyMaria: TACK! Jag hoppas att de är lika fina i verkligheten, jag har inte riktigt fått hem dem till mig än.. Glad De kommer från http://www.etsy.com/shop/Parisxox?ref=seller_info, jag lyckades inte hitta något i "vanliga" affärer som jag gillade..
Svar på tråden Visa era skor :)