• Svar på tråden Visa era skor :)
  • chrpe
    Moignon skrev 2012-07-17 07:49:05 följande:
    Chrpe: Det är billi bi, inköpta på Åhlens i Malmö!
    Nyligen? Blir en sväng dit på lunchen idag =)
  • maraia

Jag ska ha en  enkel klänning som går till vaden, men nu kan jag inte välja skor till, silke eller lackskor?? (tänk bort rosett, och båda skulle vara med öppen tå)
    hjälp

• Brudiframtiden
    maraia skrev 2012-07-18 11:28:00 följande:
    Jag ska ha en enkel klänning som går till vaden, men nu kan jag inte välja skor till, silke eller lackskor?? (tänk bort rosett, och båda skulle vara med öppen tå)
    hjälp

De första helt klart, fast jag gillar rosetten med!
  • Linsan
    maraia skrev 2012-07-18 11:28:00 följande:
    Jag ska ha en  enkel klänning som går till vaden, men nu kan jag inte välja skor till, silke eller lackskor?? (tänk bort rosett, och båda skulle vara med öppen tå)
    hjälp
    Jag tyckte att den översta har en vackrare röd färg så jag hade tagit dem.
  • kajsahn

Här är mina skor :) letade länge efter dem men de var lagom höga och sköna fram till festen då jag bytte till flats. Tänk på att det blir ganska mycket gående i skorna med fotografen och innan/efter kyrkan (om man gifter sig kyrkligt). Gick in dem innan också hemma .)

• kajsahn

Bilden innan såg jag ser lite konstig ut(hade zoomat in lite mycket :)) men det är för att jag håller upp min klänning eftersom vi är på väg till festlokalen :)

• disneyprinsessan
    funnybunny84 skrev 2012-06-13 15:35:39 följande:

här är mina skor ♥
    jag ska ha likadana skor...har dom både i vit och svart!
    har inte bestämt mig än vilken färg jag ska ha på skorna Flört 
  • Anjesckan

Mina skor inför bröllopet :) poetic licence spitfire, älskar dom! :D
  • MalinLarsson

Jag hade ljusgröna skor med piptå och med en liten klack. Var jättesköna! Kostade dock runt 900 kr men då var de specialbeställda.

Svar på tråden Visa era skor :)