• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Mala

Kaffegrus: de är från deichmann, 299 kr. Och så är de supersköna att gå i. Jag letade jättelänge och var beredd att betala en hel del för skorna men hittade inga jag gillade. Förrän dessa då.

• MrsButterfly

Dessa skor hade jag i lördags! Dansade till kl 3 på natten =D
  • VictoriaE

Sa har ska mina se ut....

... sa har kopt dessa, for att pimpa upp dem lite. Tankte antingen ivory, vita, eller light pink snoren =)

• Burre

Kanske en konstig fråga här ;) men hade/ska ni ha strumpbyxor ???? haha

• tessicka

De här skorna beställde jag idag. Har varit tokig i dem länge men "alla" har sagt att de absolut inte passar till ett vinterbröllop men jag känner att de passar till mitt bröllop oavsett vilken årstid det är Solig
  • sommarvinter
    Victoria F skrev 2012-10-03 22:17:24 följande:
    Åh vad fina!
    Var har du hittat dem?
    Dom finns på Brandos.se (tror tom att dom är på rea nu:))
  • Hoffsennanen Tottoplex

Sett dessa skor genom en annans bröllops bilder... och idag sprang jag på dem i en affär! Vi har ju i huvudsak champange och grått i grunden med lite grönt och orange som accentfärger. Har hela tiden velat ha ett par gröna skor...men det är ju lättare sagt än gjort att hitta så...ja..mina funderingar har startat

• Vicky85

Dessa skor hade jag på vårat bröllop. Är jättenöjd, älskar verkligen stövlar, så det kändes helt rätt!

ursäkta posen, vet inte riktigt vad vi höll på med här, vet heller inte hur jag zoomar in, så detta är vad ni får :p

• martina o affe

Blev helt kär i dessa och dom matchar mina smycken så totalt!!!
  • Stike

Jag vill bara tipsa er som inte vet att man kan beställa från deichmann.com/se. Jag beställde massor skor där sedan lämnade jag tillbaka de jag inte ville ha i butiken. Jätte smidigt!

Svar på tråden Visa era skor :)