• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Sofia82

Millisch, var har du beställt ifrån?

• Theuglyorgan
    Sofia82 skrev 2013-01-24 00:54:34 följande:
    Theuglyorgan : Var har du hittat dessa fina?
    Jag köpte dem på Pagelle ( affären finns i flera städer). Märket är Unisa.
    Dessa är för årets vårkollektion och stod inte framme när jag var i butiken. Jag fårgade om dem hade fått in vårkollektionen och hon var supersnäll och plockade fram dem ur förrådet!
  • PimPim83
    FruForsmark skrev 2013-01-23 15:54:18 följande:

Mina från Lily, 5 cm kalck (jag är lång), täckt häl och tå och jätte bekväma!
    Jättefina! Precis något sånt som jag är ute efter. Verkar inte finnas kvar på Lillys hemsida. :(
  • FruForsmark
    PimPim83 skrev 2013-01-24 09:08:29 följande:
    Jättefina! Precis något sånt som jag är ute efter. Verkar inte finnas kvar på Lillys hemsida. :(
    Hej, vad trist :/ dock fanns de inte på hemsidan när jag köpte dem heller (för ca 1 år sedan) jag gick och småsnokade lite i bröllopsbutikerna och detta par stod framme på Lily så jag tog dem direkt. Tror inte de har framme alla skor på hemsidan då detta kan ha varit en äldre kollektion. Lycka till!
  • jimmyojennifer

Vilka bedårande skor! Vart har du köpt dessa?

Vingabrud skrev 2013-01-23 15:57:03 följande:

Dom här skorna ska jag ha när jag gifter mig 1 Juni :) Ska inte ha hellång klänning så dom kommer synas ! :)
  • FruForsmark

allts sko nr 3 på denna sida (en annan sko dyker per automatik upp när man klickar på länken, men till vänster finns den)

• lenuz

Dessa har jag tänkt ha. Klacken är på 4 cm. Jag vill inte bli längre än min m2b därav en lite lägre klack.

• Linnea89

Jag inföskaffade mina fina skor nu i höstas :)

Svar på tråden Visa era skor :)