• Svar på tråden Visa era skor :)
  • stormhelen
    Ritak skrev 2013-02-01 18:46:10 följande:
    Tack så mycket! Ja verkligen ;) Då kan du ju köpa såna smarta ihop fällbara ballerina skor att ha i väskan? :D Har du någon bild på klackeskorna? Jag är så dålig på att gå i sånna men det är ju så snyggt!

Ihoppfällbara ballerinaskor? Det har jag aldrig hört talas om.

Det låter spännande. Vad är det för något?

Då ska vi se... bild på skorna var det...

ja, här kommer dom.

Jag vill ha ett par ballerina skor som är i samma färg som dessa skor. Det har väll börjat komma ut lite mer sommriga skor i butikerna nu, och det kommer ju att komma mer. Så då kanske jag hittar något. =)

• stormhelen
    Ritak skrev 2013-02-01 19:28:41 följande:
    Ja läs här ellencsordas.se/ har sett att det går att köpa någonstans men kommer inte ihåg var nu. Jätte snygga! :D

Haha, men gud vilka roliga skor. =D

Fast finns det ihopfällbara cyklar så varför inte ett par skor?!

Jätte roliga!! Hihihihi

• Yousofin

Jag skulle vilja ha ett par champagne färgade låga skor med ca 3cm klack, stängd där fram, någon som har några tips?

• lillapia

Jag undrar om det passar att ha typ stark rosa eller mörk blå skor när man har färgtema ljuschampagne, ljusrosa och vit?
    Eller spelar det ingen roll färg? Tycker ändå att det är onödigt att följa färg när man inte se mycket för klänning är lång. 
    Flesta jag vill ha skor är stark rosa, blå och grön, finns inte ljusrosa eller ljuschampagne., vill ha ballerina skor.

• Csve

Jag är på jakt efter ett par gröna pumpsliknande skor. Mellanhög klack.

bekväma måste de va oxå.. Nån som vet om eller har sett några?

Grön= äppelgrön typ

• stormhelen
    lillapia skrev 2013-02-01 20:24:51 följande:
    Jag undrar om det passar att ha typ stark rosa eller mörk blå skor när man har färgtema ljuschampagne, ljusrosa och vit?
    Eller spelar det ingen roll färg? Tycker ändå att det är onödigt att följa färg när man inte se mycket för klänning är lång. 
    Flesta jag vill ha skor är stark rosa, blå och grön, finns inte ljusrosa eller ljuschampagne., vill ha ballerina skor.
    Jag har exakt samma färtema som du har, men har valt ett par skor som är lila. Med skorna går jag helt enkelt bananas med. Man behöver ju inte var så strikt med färg koden tycker jag. Flört

Det kommer nappast inte vara någon annan som bryr sig om det än, de flesta kommer inte ens att ha någon aning om att det ens existerar en färgkod på bröllopet. =)

• stormhelen

oj oj nu skrev jag jätte knasigt, men hoppas att du fattar vad det var jag skulle skriva. =P

Fingrarna är lite för snabba ibland. =P

• bride to be 2012
    aerikaandersson skrev 2013-02-01 17:28:13 följande:
    VAR har du hittat dessa? De är ljuvliga! :)
    Tackar, va roligt!
    Ja jag gillar dom.
    Jag köpte dem faktiskt här på "köp & sälj" av en tjej som själv hade haft dem på sitt bröllop.
    Har för mig att hon hade köpt dem i England.
    Märket heter Anne Michelle.
Svar på tråden Visa era skor :)