• Svar på tråden Visa era skor :)
  • ThereseV
    FrökenCitron skrev 2013-03-12 18:15:30 följande:
    Var har du köpt dem? Dom var super fina båda två, med dessa skulle passar vårat bröllop Glad
    Brud anno 2013
    Jag har köpt dom på brandos:) 
    Om du bor i gbg och råkar ha stl 36 så kan du, om du vill, få köpa dom av mig för 500 ist för 550. (säg till snabbt i så fall, för annars skickar jag tillbaks dom nu i veckan :) ) 
  • MamaMia

Såna vill ja ha! :) Var har du köpt dem?

Hellahell skrev 2013-03-05 11:15:14 följande:
    De här godingarna har precis blivit mina! Överlycklig Skrattande

• amerika
    fayefaye skrev 2013-03-12 21:20:56 följande:
    Blev så glad idag när jag hittade lila skor i en klackhöjd jag känner mig bekväm i! Det blir förmodligen dessa, de är inte helt rätt i färgen så jag spanar vidare men jag gillar dessa ändå :)

Åh så fina!!! Jag är oxå på jakt efter lila skor med hel tå, hel häl och lagom klack... Var har du hittat dessa?
  • JennieG
    Eksson skrev 2013-03-05 11:30:59 följande:

Jag är på jakt efter ett par blåa skor..likt dessa. Blev helt försälskad i dem när jag googlade runt, men tyvärr är bilden från typ 2010, och de säljs såklart inte längre. Nackdelen med de flesta blåa skor jag sett är att det är jättehög klack (typ 10cm) och att det liksom är för, ja va ska jag säga..sexiga partyskor typ..som man har när man går ut på krogen.

Jag kommer ha en typ 50-60-talsklänning (inte helt hundra på exakt vilken än) så jag vill ha något som passar den. Men det är skitsvårt. Så är det någon som springer på ett par blåa skor kan ni ju gärna hojta till :)

Var inne på Åhlens häromdagen och kom att tänka på ditt inlägg då. De har ett par "vanliga" blå pumps i mockaimitation, gissnignsvis 5-6 cm klack. Kostade nästan ingenting, typ 299 kr eller så. Kan kanske vara värt att kolla på? Såg dem bara på håll men de såg fina ut!

Lycka till!

• Fenuril
    A Pretty Sight Flat in Almond
    Dom här ska jag ha om dom passar. =) Funderar på att ta dom till skomakare och lägga till en liten wedgeklack, vad tror ni om det? 
  • fayefaye
    amerika skrev 2013-03-12 22:04:56 följande:
    Åh så fina!!! Jag är oxå på jakt efter lila skor med hel tå, hel häl och lagom klack... Var har du hittat dessa?
    De är från dinsko. Köpte dem igår så de finns säkert kvar! Billiga var de också :D
  • Fial8

Jag ska ha de mest perfekta skor som ngnsin skapats Kommer att slita hårt på dem även efter bröllopet :o)
  • Tooie

Dessa skor ska jag ha... budgetfynd från bonprix! helnöjd! :)
    och sen ska jag ha med ett par ballerina skor utifall jag blir trött i fötterna ;) 

Svar på tråden Visa era skor :)