• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Limba
    maggied skrev 2013-01-28 16:48:56 följande:
    Mina skor har kommit! Jag är fullkomligt kär :)

Fiiina! 
  • LittleAnimal
    Limba skrev 2013-01-28 13:09:34 följande:
    LittleAnimal,

Snygga!
    Tack, men jag är fruktansvärt osäker på om jag kan gå i dem.. de har 13cm klack..fast platån ä 3cm.. blir att gå i klackar varje dag fram till bröllopet...

• Ritak

Mina skor, ballerina skor då min blivande man inte är så lång och jag känner mig inte så bekväm i att gå i klackar så passar dom här perfekt! Glad

• VictoriaE
    Ritak skrev 2013-02-01 16:35:57 följande:
    Mina skor, ballerina skor då min blivande man inte är så lång och jag känner mig inte så bekväm i att gå i klackar så passar dom här perfekt! Glad

Oj, vilka fina!!
  • Ritak
    VictoriaE skrev 2013-02-01 16:45:16 följande:
    Oj, vilka fina!!
    Tack Skrattande Dom är från versace for hm, cruise collection tror jag dom tillhör Glad
  • aerikaandersson
    bride to be 2012 skrev 2013-01-25 13:46:07 följande:

VAR har du hittat dessa? De är ljuvliga! :) 
  • PimPim83
    Ritak skrev 2013-02-01 16:35:57 följande:

Helt i min smak! :) Det blir troligtvis ballerinaskor för mig också, antingen det eller skor med lägre klack.
  • Ritak
    PimPim83 skrev 2013-02-01 18:14:58 följande:
    Helt i min smak! :) Det blir troligtvis ballerinaskor för mig också, antingen det eller skor med lägre klack.
    Ja dom passar perfekt till vårt bröllop då vi har fjärils-tema, letade ihjäl mig efter dessa!
    Ballerina är ju så skönt att gå i med Skrattande
  • stormhelen
    Ritak skrev 2013-02-01 18:17:01 följande:
    Ja dom passar perfekt till vårt bröllop då vi har fjärils-tema, letade ihjäl mig efter dessa!
    Ballerina är ju så skönt att gå i med Skrattande

Dina skor är super söta!!!

Letandet var nog mödan värd då de dels är jätte fina och dels så passar de ju in i temat perfekt.

Jag ska ha höga klackskor på mig, men jag ska köpa mig ett par ballerina som jag kan ha på mig när det börjar göra ont i fötterna. Glad

• Ritak

Tack så mycket! Ja verkligen ;) Då kan du ju köpa såna smarta ihop fällbara ballerina skor att ha i väskan? :D Har du någon bild på klackeskorna? Jag är så dålig på att gå i sånna men det är ju så snyggt!

Svar på tråden Visa era skor :)