• Svar på tråden Visa era skor :)
  • stormhelen
    ThereseV skrev 2013-03-05 12:05:03 följande:
    Dom här ville jag ha me dom var alldeles för stora så dom kommer åka tillbaka:

Synd att de var för stora, för de där skorna var skit snygga!

Jag brukar inte gilla vita skor, men dom tyckte jag om. De är super snygga.

• ThereseV
    PimPim83 skrev 2013-03-05 12:10:11 följande:
    Jättefina skor! :)
    Tack:)
    stormhelen skrev 2013-03-05 13:30:23 följande:

Visst var dom! Älskar spetsen och dom skulle egenltigen passat jättebra till klänningen.. :( 
    Misstänkte att dom skulle vara för stora men tänkte att jag kanske kunde ha ilägg och grejjer, men nej..dom var på tok för stora..det såg ut som ett barn som hade lånat mammas pumps haha... men så är det när man har små fötter hehe...
  • stormhelen
    ThereseV skrev 2013-03-05 13:34:17 följande:
    Tack:)
    stormhelen skrev 2013-03-05 13:30:23 följande:

Visst var dom! Älskar spetsen och dom skulle egenltigen passat jättebra till klänningen.. :( 
    Misstänkte att dom skulle vara för stora men tänkte att jag kanske kunde ha ilägg och grejjer, men nej..dom var på tok för stora..det såg ut som ett barn som hade lånat mammas pumps haha... men så är det när man har små fötter hehe...

Ja, de är riktigt snygga. Men som sagt tråkigt att de var förstora ochh att det inte fungerade med inlägg. Hade tänkt föreslå det först, men tänkte att du kanske redan provat det.

Det går inte att få skorna i en mindre storlek om du skickar tillbaka de som är för små?

• ThereseV
    stormhelen skrev 2013-03-05 13:42:18 följande:

Ja, de är riktigt snygga. Men som sagt tråkigt att de var förstora ochh att det inte fungerade med inlägg. Hade tänkt föreslå det först, men tänkte att du kanske redan provat det.

Det går inte att få skorna i en mindre storlek om du skickar tillbaka de som är för små?

Tyvärr är det där minsta storleken. Jag har inte testat med inlägg, men jag tror att det bara skulle se dumt ut för dom är verkligen SÅ stora. 
  • annika03

Här är mina rosa finingar. Budgetköp från Ellos.

• FrökenCitron
    ThereseV skrev 2013-03-05 12:05:03 följande:
    Dom här ville jag ha me dom var alldeles för stora så dom kommer åka tillbaka:

Var har du köpt dem? Dom var super fina båda två, med dessa skulle passar vårat bröllop Glad
    Brud anno 2013
  • Jessica B

Dessa skall jag ha, klackarna så länge jag orkar, sedan byta till de låga så man kan fortsätta dansa! 
  • BrideToBe 84
    FrökenCitron skrev 2013-03-12 18:15:30 följande:
    Var har du köpt dem? Dom var super fina båda två, med dessa skulle passar vårat bröllop Glad
    Brud anno 2013
    Dom finns på www.brandos.se om du klickar på brudskor, dom heter Perfect- Lily =)
  • fayefaye

Blev så glad idag när jag hittade lila skor i en klackhöjd jag känner mig bekväm i! Det blir förmodligen dessa, de är inte helt rätt i färgen så jag spanar vidare men jag gillar dessa ändå :)

Svar på tråden Visa era skor :)