• Svar på tråden Visa era skor :)
  • lillapia

Jag köpte först storlek 38 men blev lite trång så jag beställde storlek 39 och nu passar det perfekt.
    Om ni vet nåt vill köpa storlek 38, alldeles ny och 150 kr, frakt får köpare betalar..
  • FrökenMäkelä
    lillapia skrev 2013-03-15 07:59:12 följande:

Jag köpte först storlek 38 men blev lite trång så jag beställde storlek 39 och nu passar det perfekt.
    Om ni vet nåt vill köpa storlek 38, alldeles ny och 150 kr, frakt får köpare betalar..
    Jättefina, var har du köpt dem?

För din info så är det inte tillåtet at "annonsera" i inlägg. Du kan riskera avstägning eller varning.
  • amerika
    BrideToBe 84 skrev 2013-03-13 21:13:53 följande:

Dessa är mina andra skor som jag kommer att byta om till när vi kommer till festlokalen =)

Åh vilka snygga skor, båda paren!!

Jag blir bara så nyfiken: ska du byta skor för att du vill ha två par fina skor under dagen eller är det av praktiska skäl? (du kanske ska byta klänning oxå?) 
  • lillapia
    FrökenMäkelä skrev 2013-03-15 08:22:11 följande:
    Jättefina, var har du köpt dem?

För din info så är det inte tillåtet at "annonsera" i inlägg. Du kan riskera avstägning eller varning.
    Tack, köpte via ebay..
    Oj det visste jag inte, sorry, hur kan man ta bort?? 
  • Red Lion
    dellelgarin skrev 2013-03-14 11:30:13 följande:
    KOmmer passa fint till din klänning (såg den i klänningstråden :))
    Ja jag hoppas det :) 
  • BrideToBe 84
    amerika skrev 2013-03-15 08:26:26 följande:
    Åh vilka snygga skor, båda paren!!

Jag blir bara så nyfiken: ska du byta skor för att du vill ha två par fina skor under dagen eller är det av praktiska skäl? (du kanske ska byta klänning oxå?)
    Tack så mycket, gillar dom riktigt mycket oxå!! Jag tänker att de lila har lite högre klack så kan vara skönt att byta till ett par bekvämare skor under dagen. Sen som du säger, inte fel att ha två fina skor under dagen.
  • amerika
    BrideToBe 84 skrev 2013-03-13 21:12:49 följande:

Dessa kommer jag att använda när vi fotograferas och under vigseln
    (jag fattar inte hur man förminskar bilder när man citerar, så ber om ursäkt för storleken!)

Jag undrar om du har köpt dessa skor på Etsy? Jag har nämligen mejlat med en tjej där som själv färgar sidenskor och blingar till dem och hon kommer förmodligen fixa mina skor så de blir precis som jag vill ha dem! Tänkte inte på det förut men nu tycker jag att dessa ser ut som dem hon säljer! Min följdfråga blir i så fall: är du nöjd? Är de sköna? Ser de ut som du hade tänkt dig? 
  • stormhelen
    amerika skrev 2013-03-18 11:02:04 följande:
    (jag fattar inte hur man förminskar bilder när man citerar, så ber om ursäkt för storleken!)

Jag har märkt att det inte funkar att förminska bilder på vissa webbläsare. Jag kan förminska bilder på explorer, men inte på Opera (som jag brukar använda mig av). Men på Opera kan jag använda mig av Smilie-gubbar men det går inte på Explorer. Skit störigt.

Så det kanske är din webbläsare som gör att du inte kan förminska bilden. OM det funkar så ska det g å att göra genom att du klickar på bilden så att den blir markerad sedaan drar du musen till ena hörnet så att en pil kommer fram och sedan drar du den neråt tills du får önskad storlek. Men som sagt så funkar det inte på alla webbläsare.

• amerika
    stormhelen skrev 2013-03-18 12:16:29 följande:

Jag har märkt att det inte funkar att förminska bilder på vissa webbläsare. Jag kan förminska bilder på explorer, men inte på Opera (som jag brukar använda mig av). Men på Opera kan jag använda mig av Smilie-gubbar men det går inte på Explorer. Skit störigt.

Så det kanske är din webbläsare som gör att du inte kan förminska bilden. OM det funkar så ska det g å att göra genom att du klickar på bilden så att den blir markerad sedaan drar du musen till ena hörnet så att en pil kommer fram och sedan drar du den neråt tills du får önskad storlek. Men som sagt så funkar det inte på alla webbläsare.

Jag misstänkte att det var så, läste det i nån annan tråd. Jag använder Chrome.
  • Annamolly

Jag kan inte heller gora det och jag anvander ocksa Chrome...

2013.06.22 Samos, Grekland
Svar på tråden Visa era skor :)