• Svar på tråden Visa era skor :)
  • bride to be 2012

Här kommer en bild till.
    Blir galen på den här sidan vilka problem det är när man ska skriva inlägg och ladda upp bilder...
    Så det fick bli i ett nytt inlägg...
  • MissM

Fantastiskt fina skor! Vad heter de mer än Jimmy Choo? Har försökt googla men hittar dem inte..

• stormhelen

Jag har ändrat mig angående de skorna som jag hade tänkt ha på mig på mitt bröllop.

Jag hittade ett (eller två) par andra skor som jag ska ha istället. Köpte dem idag. Skrattande

Det är ett par pumps med hög klack och ett par ballerina skor.

Anledningen till att jag ändrade mig var att pumpsen jag har får jag så in i bängens ont i fötterna i nästa på en gång. Kanske inte så smart om man ska ha på sig dem en stor del av dagen?!

De nya pumpsen är faktist förvånadsvärrt bekväma för att vara sådana typer av skor. =) De kommer jag att kunna gå i en stor del av dagen utan att fötterna blir misshandlade. Har haft på mig dem i ett par timmar här hemma medan jag höll på att städa, och det kändes ingenting i fötterna. Förvånad

Men jag har som sagt även köpt ett par ballerina skor som jag kan ha på kvällen ifall att fötterna börjar ömmmmmma. =)

Så här ser de nya skorna ut.

Är jätte nöjd med dem båda. Glad
  • Rosenknopp

Stormhelen: Vilka fina skor:) Jag letar efter liknande ballerinaskor till vårt bröllop. Får jag fråga vart du hittat dem o fanns de i fler färger?!

• stormhelen
    Rosenknopp skrev 2013-02-06 16:36:37 följande:
    Stormhelen: Vilka fina skor:) Jag letar efter liknande ballerinaskor till vårt bröllop. Får jag fråga vart du hittat dem o fanns de i fler färger?!

Tack! Solig

Ballerina skorna finns på HM och kostar 99:-

De finns i rosa (de jag har), svart, leopardmönstrat och ormskinsmönster.

www.hm.com/se/product/06064

• Madame B2B

Jag har precis beställt hem dem här! De kostade ca 300 kr med frakt. Väntar med spänning!

• After8years
    25juli11 skrev 2012-05-19 13:29:37 följande:
    Dessa ska jag ha!

Vart är dessa Underbara skor köpta???? Någon som vet vart man kan hitta dom?
    Ska ha tema Orange på bröllopet men hittar Inga skor som jag vill ha.. men Dessa, jisses vilka skor.
  • LindaCalle
    After8years skrev 2013-02-11 09:04:59 följande:
    Vart är dessa Underbara skor köpta???? Någon som vet vart man kan hitta dom?
    Ska ha tema Orange på bröllopet men hittar Inga skor som jag vill ha.. men Dessa, jisses vilka skor.
    Håller med och undrar också! Jag ska med ha orange skor...
  • VictoriaE

Jag vet att jag har redan lagt ut bilder pa mina skor, men da var de inte klara. Nu kommer en helhetsbild pa mina fina balerinor... Skrattande

Sedan sa fick jag lana syrrans UGGs, for det blev lite for kallt for portraten annars Flört

Svar på tråden Visa era skor :)