• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Vingabrud

jimmyojennifer : Tack så mycket ! :) ja , jag är såå nöjd med dom :D .

Har beställt dom hos Melody shoes i kina, man uppger sina fot mått , klackhöjd och färg man önskar så gör dom skorna åt dig ! Sen var det ett superbra pris dessutom, knappt 400 kr ink frakt :) kan verkligen rekommendera företaget !!

• jimmyojennifer

tack, jag ska gå in där och kika! Jag har hittat skorna jag vill ha till bröllopet men jag tyckte att dom var såå himla fina dina skor att jag bara vill ha, hihi!

Vingabrud skrev 2013-01-25 08:58:25 följande:

jimmyojennifer : Tack så mycket ! :) ja , jag är såå nöjd med dom :D .

Har beställt dom hos Melody shoes i kina, man uppger sina fot mått , klackhöjd och färg man önskar så gör dom skorna åt dig ! Sen var det ett superbra pris dessutom, knappt 400 kr ink frakt :) kan verkligen rekommendera företaget !!

• MiaMiniMe

Åååå lila, jag har letat efter det men inte hittat

• dellelgarin

Dem här godingarna är på väg hem till mig just nu, fick för mig att byta kläning helt plötsligt och då passade dessa enkla in.

Dessa köpte ja först .De är till salu föressten:) , endast provade storlek 39 köpta från USA

• LindaCalle
    bride to be 2012 skrev 2013-01-25 13:46:07 följande:

är det du på bilden? Blev nyfiken på klänningen, är den lång bak o kortare fram, eller hålls den upp? Letar nämligen efter en klänning i den modellen...
  • bride to be 2012
    LindaCalle skrev 2013-01-25 16:14:28 följande:
    är det du på bilden? Blev nyfiken på klänningen, är den lång bak o kortare fram, eller hålls den upp? Letar nämligen efter en klänning i den modellen...

Ja det är jag på bilden, och klänningen hålls upp just där. Du kan hitta klänningen på länken
    http://www.annaisbridal.pl/en/wedding_dresses_1.php?p=2&kolekcja=2&s=1&ile=2

Modell "Amaranta"

Den är i fulllängd fram och med ett spetssläp.

• Sofia82

Var har du beställt dessa?

Millisch skrev 2012-11-08 11:20:38 följande:

Jag har precis fått hem mina skor från USA i exakt den grönfärg jag ville ha.
    De hade använts på ett bröllop innan så fick de för 170:- sammanlagt med frakt =)
    Jag är nöjd!
  • Sofia82

Tack!!

Theuglyorgan skrev 2013-01-24 09:03:58 följande:
    Jag köpte dem på Pagelle ( affären finns i flera städer). Märket är Unisa.
    Dessa är för årets vårkollektion och stod inte framme när jag var i butiken. Jag fårgade om dem hade fått in vårkollektionen och hon var supersnäll och plockade fram dem ur förrådet!
  • Millisch
    Sofia82 skrev 2013-01-27 12:13:45 följande:
    Var har du beställt dessa?
    Jag köpte dem på ebay från USA, av en kvinna som varit på ett bröllop där. Hittade dem på Ebay.com. Så finns nog inga fler, men kanske liknande? =) Värt att kika! Och titta då inte på den svenska sidan då det ofta är mer begränsat där =)

Har nu pimpat upp dem med skosmycken :) 
Svar på tråden Visa era skor :)