• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Ponduss

Dessa ska jag ha när vi gifter oss. Köpte dem på nelly nu när de hade mellandagsrea, för ca 150 kr. Enda problemet är att när jag har dem på mig så blir jag en aning längre än min kille och det tycker han inte om. Så vi får väl se om jag måste hitta ett annat par.. men helst inte!

• HittatNemo

Äntligen! Efter en lång jakt har jag hittat ett par brudskor i stl 35. Att de dessutom var på rea var bara ett plus i kanten. :)

• maggied

Jag har beställt två par skor..dessa med högre klack till i början av kvällen för att försöka komma upp till mannens längd (2 meter haha) och sedan ett par till för säkerhets skull med lite lägre ifall mina fötter värker. :)

• MeaJ

Jag har köpt "klassiska" brudskor från Nixa

Sommarbrud 2013
  • Limba
    maggied skrev 2013-01-21 13:55:11 följande:

Jag har beställt två par skor..dessa med högre klack till i början av kvällen för att försöka komma upp till mannens längd (2 meter haha) och sedan ett par till för säkerhets skull med lite lägre ifall mina fötter värker. :)

Riktigt snygga! 
  • Selmabus

Vårt bröllop är på vintern så jag vill ha rejäla skor på mig, men gärna med klack! Har dessutom lite problem med stabiliteten i min ena fot efter en rejäl stukning för 10 år sedan. Vad tycker ni om dessa? Passar dessutom ihop med väskan jag redan köpt!

• Selmabus
    Selmabus skrev 2013-01-23 13:58:52 följande:
    Vårt bröllop är på vintern så jag vill ha rejäla skor på mig, men gärna med klack! Har dessutom lite problem med stabiliteten i min ena fot efter en rejäl stukning för 10 år sedan. Vad tycker ni om dessa? Passar dessutom ihop med väskan jag redan köpt!

Väskbilden är lite modifierad i Instagram och är svartglittrig och mörkt silvermetallic!

• Emmalinnea

Dessa harjag köpt :) dom är snyggare i verkligheten med en lagonomklack höjd tror det är ca 10 cm
Svar på tråden Visa era skor :)