• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Tin

Wow vad snygga! Var är de köpta någonstans?

PiaB skrev 2012-11-08 18:07:06 följande:
    Jag har beställt de här Har funderat och ändrat mig och provat skor jag redan har med klänningen och funderat igen och köpt nya... Men när jag såg de här föll allt på plats. Ska ha lila klänning och silversmycken så bättre kunde det inte bli

• MoN

idag gjorde jag ett riktigt fund på en loppis sida på facebook Glad

dessa snyggingarna fick jag för bara 50kr och dom är aldrig använda och dom sitter perfektSolig

• stormhelen

Detta är mina skor som jag ska ha på mig på den stora dagen. Det  är ett par gammla skor som jan använt ett par grr tidigare. Det blir då "något gammalt."  Sedan ska man bara hitta något blått, något lånat osv.  Solig
  • stormhelen

haah, såg att jag skrev fel. Skäms Ska stå "jag" inte "jan". Lite för snabb på knapparna ibland. Tungan ute

• Sofi K

12 cm längre än mannen! vill inte ha hur enkla ballerinaskor som helst, och inte slapp hållning... 
    någon ide??? 

• Kroatien2013

Dessa har jag nu fått hem. Köpta fr Hey Lady och dyyyra, men underbara.

• amelian

Jag ska ha dessa, från Vagabond. Gifter mig om en vecka i Skåne så bra med ett par skor som klarar av lite snöslask och blött utan att bli fläkiga och fula. Tänkte dock byta skosnörena till sidenband eftersom skosnörena som följer med är typ det sämsta jag varit med om när det gäller skosnören. Sen kan jag ju alltid byta till vanliga skosnören efteråt och använda dem många många fler gånger.

• Tilda93
    amelian skrev 2012-12-15 13:43:31 följande:
    Jag ska ha dessa, från Vagabond. Gifter mig om en vecka i Skåne så bra med ett par skor som klarar av lite snöslask och blött utan att bli fläkiga och fula. Tänkte dock byta skosnörena till sidenband eftersom skosnörena som följer med är typ det sämsta jag varit med om när det gäller skosnören. Sen kan jag ju alltid byta till vanliga skosnören efteråt och använda dem många många fler gånger.

• MariaMagdalena

Gifter mig nu i vinter med en man som är 30 cm längre än mig så jag ville ha nåt som både ger mig längd och håller mig någorlunda torr och varm om fötterna =P

Svar på tråden Visa era skor :)