• Svar på tråden Visa era skor :)
  • L och J
    Hoffsennanen Tottoplex skrev 2012-11-03 11:31:46 följande:
    Haha..nöjd de va till Bmw som undrade
    Haha! jag läste inte tråden ordentligt innan
  • FrökenMäkelä

NU har mina skor kommit. Beställde från Melodyshoes.com är sååå Nöjd!!!

Väl gjorda skor efter mina mått och klackhöjd efter vad man vill ha, mina är endast 2inch.

De kosta mig 59dollar inkl. frakt. Slapp tull. De hade skrivit att värdet var 20dollar. Inte nog med att de är välgjorda, fick även två oväntade saker med skorna. Sådana gummisulor så man inte ska glida och en snygg skopåse.

Tog visserligen ca. 4veckor från beställning från leverans men det är det helt klart värt!

Som vanligt kan jag inte ladda upp bild här på BT :(

• FrökenMäkelä

Härligt! Fungerar och lägga in bild från min arbetsplats Oskyldig

• Millisch

Jag har precis fått hem mina skor från USA i exakt den grönfärg jag ville ha.
    De hade använts på ett bröllop innan så fick de för 170:- sammanlagt med frakt =)
    Jag är nöjd!
  • vinterfrost

Dessa 2 ska jag ha :) En månad kvar idag :D

• säker
    Nina9 skrev 2012-08-24 15:29:10 följande:
    Ascj, jag fattar inte hur jag ska göra för att ändra så jag kan skriva till bilden =/

Dessa skor är bland mina käraste ägodelar just nu =) Sjukt sköna dessutom. Trodde aldrig att jag skulle äga ett par Jimmy Choo. LYCKA!Skrattande
    WOW! Så sjukt snygga! Vart köpte du dem? Vad är det för modell? Det är så läckert att skon är "öppen" på båda sidor. Det gör foten till ett konstverk. 
  • PiaB

Jag har beställt de här Har funderat och ändrat mig och provat skor jag redan har med klänningen och funderat igen och köpt nya... Men när jag såg de här föll allt på plats. Ska ha lila klänning och silversmycken så bättre kunde det inte bli

Svar på tråden Visa era skor :)