• Svar på tråden Visa era skor :)
  • MatsoLotta
    Koloratur skrev 2012-08-21 16:28:57 följande:

Här är mina skor till bröllopet! Kommer från Bally.
    vilka snygga skor , var har du köpt dom ??
  • Koloratur

Hej MatsoLotta!

Tack :) Har köpt dem på NK i Stockholm. Skorna kommer från Bally som är ett schweiziskt märke, men är gjorda i Italien.  Helt och hållet i skinn med så fina detaljer t.ex. vid klacken och är dessutom underbart sköna att gå i! 

• eml33h

Här är mina skor.. kommer kännas stabilt och varmt när vi gifter oss 2a mars.
    Är bara 158 lång så vill komma lite närmare min m2b´s 187 cm..
    Och det är ju ett plus i kanten om jag slipper fålla min klänning så mycket, beställde den igår :D

• Xelina

Haha nu har jag köpt ännu ett par skor, så nu har jag att välja mellan ;) dessa blev det och så snygga när man går och det gnistrar om dem!!!

• L och J

dessa ska jag ha, och kollar på flerFlört

• Krystal

Dessa ska jag ha i maj (eller juni) nästa år.

Trodde inte jag skulle behöva tänka på skor till bröllopet. Hade tänkt att ha mina gamla trotjänare (som jag tog studenten i) Men dom gav totalt helt upp i sommras, så jag har fick börja kolla efter nya. Ville ha med öppen tå, och så fick jag syn på dessa och bara tänkte att DOM vill jag ha Köpte på Tradera, av märker Menbur...

• kramen
    Camilla837 skrev 2012-08-21 10:55:19 följande:
    De här skorna ska vi ha!

Jättesygga dina var ! FInt m bling på.
  • aviman

Mina skor kom idag! Ett par apsnygga flats från ASOS.com. Lyckades hitta dom på rea dessutom så 176kr betalade jag för dom. Det tänker jag inte gråta över SoligSkrattande
  • Miss M

Här är mina skor. Beställda från en säljare på Etsy. De är lite för stora så jag hoppas en sula eller liknande kan fixa det! Tips någon?

• sanon
    eml33h skrev 2012-09-04 20:49:15 följande:

Här är mina skor.. kommer kännas stabilt och varmt när vi gifter oss 2a mars.
    Är bara 158 lång så vill komma lite närmare min m2b´s 187 cm..
    Och det är ju ett plus i kanten om jag slipper fålla min klänning så mycket, beställde den igår :D

Guuud så snygga!! Bubbleroom, nelly?? Hur kommer klänningen se ut? Jag har också ett par höga, mina är 14,5 cm med 4 cm platå. 
Svar på tråden Visa era skor :)