• Svar på tråden Visa era skor :)
  • emzerus83

jag håller på att leta skor för fullt men hittar inga som jag har tänkt mig...någon som kan ge nåt tips på vart jag kan hitta ett par vita skor helst med kilklack o öppen tå??
    Klacken får högst vara 4 cm, möjligen 5 cm...det går även bra med vanlig klack så länge den är bred :)

Jag kan inet alls gå i smala klackar o får ont av de flesta skor....så vill gärna ha ett par skor som är snygga men framför allt bekväma o som jag kan gå o dansa i hela dagen/kvällen :)

• Tok kär Annki

Dessa älsklingar hitta jag i en skoaffär på stan. Flört
    Tok kär Annki
  • thessan

Anny: jag tyckte om dina skor, dock verkar de inte finnas kvar. Tips på var jag kan hitta liknande? Tack

• bruden85
    Brudiframtiden skrev 2012-07-12 20:48:22 följande:
    Snygga!!! Går det att gå i dom? De har lite högre klack än jag tänkt men gillar färgen. Och själva skon.
    haha visst de är lite höga med smal klack men lite platå fram så de känns bättre, men jag tycker nog de kunde ha varit nån cm lägre=) men jag bara älskar dom så jag övar och övar=)
  • Makeupmyday

Dessa beställde jag nyss! Älskar höga klackar men m2b är lika lång som mig så det ser galet ut om jag kommer i 10 cm klackar.. :)

• chrpe
    Moignon skrev 2012-07-12 22:19:43 följande:

Dessa ska jag ha næsta sommar!
    Shit vad snygga, var har du köpt dom?
Svar på tråden Visa era skor :)