• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Willow
    ichboll skrev 2012-04-01 21:29:38 följande:
    www.shopsavannahs.com/system/search/search.as...
    ichboll skrev 2012-04-01 21:33:18 följande:
    Om man vill ha äkta... min plånbok tillät dock inte det så jag köpte mina på www.ioffer.com....
    Dessa Manolo's ar egentligen mina drom skor for den stora dagen ocksa. Har aldrig vagat mig pa 'rip off' sidorna av fraud skal etc. Men eftersom du kopt ett par ville jag fraga hur dem passar strl massigt och om dem ar bekvama (sa bekvama som ett par 10 cm klackar kan vara )? Ar det lader innuti eller syntet?
  • chrpe

Tror det blir dessa, kan inte riktigt bestämma mig ännu! =)
  • Nikkita
    Rosi skrev 2012-03-31 06:05:34 följande:
    Vad jobbigt det blev nu... Jag pendlar redan mellan 3 storlekar. 38-40 beronde på skor.. Vad ska jag då ha? hmmm..
    Va jobbigt, då är det ju snudd på att du alltid måste prova innan köp så att du känner att de passar!
    Då är en sida som brandos bra, för där kostar frakten inget & det går att skicka tillbaka hur många som helst.

Här (på shoes of pray) får du oxå skicka tillbaka, men stå för frakten tillbaka själv som sagt & ha det tillgodo till en annan beställning.
  • Rosi
    Nikkita skrev 2012-04-04 22:46:52 följande:
    Va jobbigt, då är det ju snudd på att du alltid måste prova innan köp så att du känner att de passar!
    Då är en sida som brandos bra, för där kostar frakten inget & det går att skicka tillbaka hur många som helst.

Här (på shoes of pray) får du oxå skicka tillbaka, men stå för frakten tillbaka själv som sagt & ha det tillgodo till en annan beställning.

Ja det är jätte tråkigt.. Köpte mig ett par på Skopunkten. satt jätte bra i butik sen när jag skulle prova dem hemma så fick jag skavsår på bara två min... så de skorna kommer jag att ställa på skohyllan å låta de damma.. tråkigt nog. =(

Jepp ska kolla om jag hitta några där. tack för tipset.

• Cinnamoon

De här ska jag ha! De är från Chie Mihara.
  • ofelia

Det här är kanske lite OT, men det finns så många kloka människor här att jag passar på att fråga.

Jag har ett par jättefina skor med ganska hög stilettklack (svarta) som skulle passa perfekt till min klänning och styling. Frågan är om jag klarar en hel dag i den typen av skor. Tror inte det, även om jag försöker öva och vänja fötterna före bröllopet.

Så min fråga är: Vad tror ni om att ha ett par platta skor, typ ballerina, att byta med under dagen? Blir det konstigt om man håller på att byta skor? Skulle så gärna vilja ha de fina högklackade, men vet inte om det är bättre att bara inse att jag inte har stamina för det och köra på ett par platta hela dagen. Någon som har en bra åsikt?

Som platta skor tänker jag mig någonting sånt här:

• ofelia

Bilden kom visst inte med. Här kommer den.

Svar på tråden Visa era skor :)