• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Solrosen1982
    Lommila1 skrev 2012-01-11 20:46:21 följande:
    Här är mina nyast älsklingar:

Snygga!! Är de sköna?
  • Minuz
    AnnaJ01 skrev 2012-01-11 20:42:25 följande:
    Herregud! Snyggaste jag sett!!
    Vill ha!

Snälla säg var du hittade dom
    Kul du gillar dem............... Jag tycker de är såååå häftiga....

Här har du två länkar till de billigaste jag hittat....

http://www.dhgate.com/mb-081-ivory-superb-lace-bridal-party-wedding/p-ff80808124bd56190124bdad47ba141e.html

http://www.dhgate.com/white-lace-bridal-shoes-high-heel-wedding/p-ff808081308d4e2a01309771048a4157.html
  • Minuz

Upps...... översta länken är inte en av de billigaste.....

• moonlightgirl
    MyWeddingday skrev 2011-09-29 15:14:18 följande:
    Hej! Jag hittade ett par somjag gillade men gjorde om dom själv =)  Båda blev som skon längst fram på bilden, sen har jag även ett par vita lågskor att byta till också =)

Dessa skor tycker jag är jätte fina, var har du hittat dem??? Jag tycker de vart jätte fina när du gjorde om dem.  =)
  • jepe2b
    Lommila1 skrev 2012-01-11 20:46:21 följande:
    Här är mina nyast älsklingar:

Så snygga!!! precis vad jag söker och lagom klack ser det ut som. Var har du hittat dem?
  • AnnaJ01

Har precis beställt dom här.
     Ska ha ett trädgårdsbröllop så smala klackar fick gå bort.

• Nikkita

WOHOOOO!!!

Jag har äntligen fått hem mina egendesignade skor från www.shoesofpray.com :) Så fort jag slutat jobb ska jag köra snabbt hem (dock i tillåtna hastigheten) & prova dem!! Är såå nyfiken på hur de sitter.

det blev ett par i lila satin med glittrig kilklack (så jag lätt kan skutta fram på gräset) :) Hoppas på att de passar nu oxå bara!

• ichboll

Mina skor.... någonting blått :)

• LiteVilsen

Jag ska ha dessa skor =)
    Kommer ifrån denna sida:
    www.girlsofelegance.co.uk/
    Vilket jag kan rekomendera, snabb leverans, skor i olika prisklasser, många olika modeller etc.

Svar på tråden Visa era skor :)