• Svar på tråden Visa era skor :)
  • TheAndieGirl
    raring skrev 2011-08-30 14:50:31 följande:
    vart gjorde du en sån beställning då?
    kolla på dreambride.se

Dom har riktigt snygga skor där, varav där jag hittade mina
  • nilssonns
    Red skrev 2011-09-01 20:47:48 följande:
    De skall jag prova! Har beställt dem ifrån brandos och får hem dem imrgon. Så du tyckte de var sköna, är du van vid höga klackar?
    Ja jag tyckte dom var sköna men gick in dom någon månad innan. Jag går i höga klackar vid fest, aldrig annars så jättevan är jag inte direkt! Men kunde dansa hela kvällen men dom men som sagt, dom slets ut fort för mig som gillar att dansa mycket!
  • MySweetShadow

Idag fick jag hem mina skor!! Köpta på Ellos för 235kr (med rabatt). Superfina, o okej att gå i. Måste gå in dom lite... Flört Mycke finare i verkligheten än på bils ska tilläggas.

• marimekko86
    apoolea skrev 2011-08-31 19:11:28 följande:
    Jag har köpt samma :) Rea också eller hur? ;)
    jajjemän, halva priset jue, värsta klippet kände jag
  • marimekko86
    raring skrev 2011-08-30 14:51:07 följande:
    snygga. sånna skulle jag kunna tänka mig! vart fanns de och vad kostade de?
    I en skoaffär inne på gallerian PUB i STHLM köpte jag mina, men jag har sett dem på fler ställen, men kommer inte ihåg var.!
  • IdaPierre

Såhär såg mina skor ut. Älskar dom!! De är ljusgrå med glitter i. Glittret syns inte så bra på bilden men så snyggt dom blingade under kvällen :)

• imdelicate

Här är mina skor som jag köpte i helgen. Äntligen hittade jag ett par skor med lagom klack på :) De kostade 33 euro på Debenhams i Dublin.

• Laconian

Köpte ett par vanliga vita pumps som jag "pimpat" upp med små rosa pappersrosor, lika rosor som jag också kommer att ha i håret =)

• FelizLane
    imdelicate skrev 2011-09-26 19:31:50 följande:
    Här är mina skor som jag köpte i helgen. Äntligen hittade jag ett par skor med lagom klack på :) De kostade 33 euro på Debenhams i Dublin.

Underbara ju :) Nått sådant söker jag efter!
  • Minuz

Jag funderar på dessa, fast då kommer jag att byta ut bandet mot ett mörklila för att matcha klänning och färgtema......

Svar på tråden Visa era skor :)