• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Styrka
    Blivande fru Swärdh skrev 2011-07-17 13:08:50 följande:
    Köpta i N.Y. för 20 dollar! :) 5 cm klack.

Bingo! Precis sånna här letar jag efter! Silver, lite strass, och 5 cm klack! Tror du affären du köpte dem i har internetförsäljning? Eller har du nåt annat tips om var man hittar liknande. Det verkar obligatoriskt med 9 cm klack på festskor om man inte tar ballerina...
  • Styrka
    Dannis skrev 2011-07-15 19:47:40 följande:

Dessa blev det till slut för mig, beställde dem idag. Har letat och letat efter ett par skor med låg klack, som dessutom är min stil och passar klänningen. Det har varit riktigt svårt, men jag känner mig väldigt nöjd. Billiga var de också. Hoppas bara att de är fina när jag får hem dem.

Var köpte du dem? *nyfiken*
  • Niini

Ett par cerise Vagabond under fotograferingen. Ett par vita Vagabond under dagen o ehum.. gummistövlar däremellan ;) Det var inte högklackavänligt överallt där vi skulle fotografera så.

• ewaulrica

vad har man för skor i slutet på november när man gifter sig? :)

• annaochmias
    ewaulrica skrev 2011-08-11 12:38:55 följande:
    Stövlar eller stövletter skulle jag ha...
  • Pinova
    Kit73 skrev 2011-08-10 21:03:30 följande:
    Atelje MB. Slå dem en signal o kolla. Om du vill så inboxa mig, så får du alla uppgifter om skorna om du vill beställa dem därifrån.

Jag kan inte maila eller skriva i din gb, är tydligen oinbjuden.
  • Tittij
    ewaulrica skrev 2011-08-11 12:38:55 följande:
    Beror väl lite på var och hur... Ska du inte trippa runt så mycket ute kan du väl ha vanliga pumps oxå men med stängd tå. Skulle inte välja sandaletter eller peep toe på hösten då jag tycker det är sommarskor och ser knasigt ut.
  • LaKatiiX

Dem ser mycke bättre ut IRL då klacken e ganska hög:) Funderar på antingen blinga dem eller leta efter att par till :)
    Dock kostade dem endast 200kr på Bianco!

• Millan W

Oki här kommer mina skor =)

Svar på tråden Visa era skor :)