• Svar på tråden Visa era skor :)
  • jenniejummie

Vi har spanskt tema & våra färger är gult & rött, jag tyckte att dom här skorna passade som handen i handsken.. dom kändes väldigt spanska...eller??

• jenniejummie
    Millan W skrev 2011-08-13 07:38:59 följande:

Oki här kommer mina skor =)

Wow!!! Vilka grymma skor, nu blev jag avis!
  • Wedding2012
    snart dags.
    smink kl 10
    frisör 11.05
    16.00 BRUD

ses på andra sidan!
  • MySweetShadow

Dessa har jag tänkt att ha :) De kostar "bara" 340kr på Ebay, mot Sveriges 699kr. Som hittat! Det är korsettsnörning bak på klacken.
  • Ihöst

Dessa har jag beställt. Hoppas att de passar.
    Har letat i alla möjliga olika affärer men i brudaffärerna är typ allt slut pga att sänsongen lider mot sitt slut tyvärr.
  • Callie
    Ihöst skrev 2011-08-27 16:01:05 följande:

Dessa har jag beställt. Hoppas att de passar.
    Har letat i alla möjliga olika affärer men i brudaffärerna är typ allt slut pga att sänsongen lider mot sitt slut tyvärr.
    Jag beställde de skorna först men fick sedan ändra till ballerinaskor för klänningen var inte rillräckligt lång. Älskade de skorna! Jättesköna att gå i. Dock var smycket lite vasst om smycket snurrade till lite, vilket det lätt gjorde när man tog på sig skorna. Men sen när man väl satt på skorna och rättade till smycket så var de jättesköna. De är något små i storleken, beställde 39 som jag alltid har och det var precis att jag kunde ha dem. Dock tror jag att st 40 hade varit förstort.
  • Ihöst
    Callie skrev 2011-08-27 16:27:38 följande:
    Jag beställde de skorna först men fick sedan ändra till ballerinaskor för klänningen var inte rillräckligt lång. Älskade de skorna! Jättesköna att gå i. Dock var smycket lite vasst om smycket snurrade till lite, vilket det lätt gjorde när man tog på sig skorna. Men sen när man väl satt på skorna och rättade till smycket så var de jättesköna. De är något små i storleken, beställde 39 som jag alltid har och det var precis att jag kunde ha dem. Dock tror jag att st 40 hade varit förstort.
    Det blir nog bra för mig då. Jag har 37-38 i skostorlek och jag beställde dessa i 38.
    Tack för tipset om smycket där. Jag skall inte gå i dessa en hel bröllopsfest eller så utan det kommer bara att vara under fotograferingen och vigsel och sen till hotellet.
Svar på tråden Visa era skor :)