• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Mrs S 2012
    imdelicate skrev 2011-09-26 19:31:50 följande:
    Här är mina skor som jag köpte i helgen. Äntligen hittade jag ett par skor med lagom klack på :) De kostade 33 euro på Debenhams i Dublin.

Superfina! Måste ta och kolla på Debenhams nästa gång jag är i UK. De var ju alldeles perfekta, med klack och piff där fram!
  • imdelicate
    Mrs S 2012 skrev 2011-09-26 21:06:11 följande:
    Superfina! Måste ta och kolla på Debenhams nästa gång jag är i UK. De var ju alldeles perfekta, med klack och piff där fram!
    Ja precis, jag tycker också det :) Märket heter Début. Har letat ett bra tag efter skor med låg klack, men ändå med något lite extra, så jag blev så himla glad när jag äntligen hittade dem :)
  • car1021

Jag ska ha dessa skorna när vi gifter oss nästa sommar. Har precis köpt de  på Ebay för 174 kr inkl frakt! Och jag är helnöjd med deGlad

• queenelin

Jag ska ha ett par ingådda, sköna skor som jag hade hemma. De är i en kall nyans av guld, med dragning åt silver, höga klackar i mörkt "trä".

Jag gillar inte heller spetsiga skor men läste mig till att brudskor traditionellt sett är spetsiga eftersom det är lättare att gå med lång klänning då, skornas spets liksom petar undan klänningsfållen så att man inte fastnar i den.
    Men jag ska ha kort klänning, så jag ger blanka fan i spetsig tå!!

• Aniara4
    Mrs S 2012 skrev 2011-09-26 21:06:11 följande:
    De måste vara nya? De fanns definitivt inte på Debenhams i London när jag var där i maj, jag letade som en tok efter fina vettiga skor och dessa skulle jag ha uppmärksammat! Men det löste sig ändå.
  • imdelicate
    Aniara4 skrev 2011-09-27 15:11:00 följande:
    De måste vara nya? De fanns definitivt inte på Debenhams i London när jag var där i maj, jag letade som en tok efter fina vettiga skor och dessa skulle jag ha uppmärksammat! Men det löste sig ändå.
    Jaa, det är de säkert. Jag har varit inne på Debenhams här i Dublin många gånger, men det var inte förrän i helgen som jag hittade dem av en slump :)
  • Styrka
    car1021 skrev 2011-09-27 12:42:18 följande:
    Jag ska ha dessa skorna när vi gifter oss nästa sommar. Har precis köpt de  på Ebay för 174 kr inkl frakt! Och jag är helnöjd med deGlad

Underbara! Hur hög klack har de? *nyfiken* Funderar på nåt i den stilen själv!
  • Cilla01
    Vingabrud skrev 2011-09-01 20:31:25 följande:

Dessa har jag tänkt ha som brudskor , min kläning är inte hellång så då är skorna ännu viktigare, men när jag fick syn på dom här föll jag direkt Glad tänker dock korta banden lite så dom inte hänger ner så mkt.
    Jättefina! Var finns de att köpa?
  • RiNa
    IdaPierre skrev 2011-09-26 17:02:03 följande:
    Såhär såg mina skor ut. Älskar dom!! De är ljusgrå med glitter i. Glittret syns inte så bra på bilden men så snyggt dom blingade under kvällen :)

Vad är det för blommor i buketten?
  • llinda81
    Minuz skrev 2011-09-26 21:02:51 följande:
    Jag funderar på dessa, fast då kommer jag att byta ut bandet mot ett mörklila för att matcha klänning och färgtema......

var har du hittat dessa??? hur snygga som helst
Svar på tråden Visa era skor :)