• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Dannis
    Styrka skrev 2011-08-10 21:37:17 följande:
    Var köpte du dem? *nyfiken*
    Jag köpte mina genom Ebay. Jag sökte på "low heel shoe" har jag för mig. Hoppas du hittar något :)
  • Styrka
    Dannis skrev 2011-08-13 12:13:22 följande:
    Jag köpte mina genom Ebay. Jag sökte på "low heel shoe" har jag för mig. Hoppas du hittar något :)
    Tack för tipset!
  • apoolea
    Millan W skrev 2011-08-13 07:38:59 följande:

Oki här kommer mina skor =)

Jag älskar dina skor. Tyvärr hade ina fötter packat ihop och flyttat om jag försökte gå i dom.
    You rock!
  • andersson1970

Röda skor!!! I löövvvvv!! Dessa ska jag dock inte ha när dagen kommer, men visst är de förtjusande!
  • Millan W

Ha ha tackar ! Finns en risk att mina fötter också gör det men va fan fet kan det va värt. :)

• Margaux
    Niini skrev 2011-08-10 21:50:28 följande:
    Ett par cerise Vagabond under fotograferingen. Ett par vita Vagabond under dagen o ehum.. gummistövlar däremellan ;) Det var inte högklackavänligt överallt där vi skulle fotografera så.

Fin du var! Vad är det för jacka du har??
  • Wedding2012

jag kommer ha dessa på mig efter kyrkan

• Niini
    Margaux skrev 2011-08-14 22:26:05 följande:
    Fin du var! Vad är det för jacka du har??
    Tack! :) Boleron är uppsydd av en superduktig sömmerska här i Vasa. Hittade inte en enda bolero som föll mig i smaken så jag köpte tyg o hade henne att sy upp en. Kan väl tilläggas att hon lade allt annat åt sidan o gjorde det samma vecka som vi gifte oss efter en smärre kris med en bolero jag hade beställt.
  • Margaux
    Niini skrev 2011-08-15 14:53:42 följande:
    Tack! :) Boleron är uppsydd av en superduktig sömmerska här i Vasa. Hittade inte en enda bolero som föll mig i smaken så jag köpte tyg o hade henne att sy upp en. Kan väl tilläggas att hon lade allt annat åt sidan o gjorde det samma vecka som vi gifte oss efter en smärre kris med en bolero jag hade beställt.
    Mmmm.. känner igen det där! Jag har också en duktig sömmerska men jag letar mönster! Var din tillskärare så hon kunde göra ett eget mönster? Har hittat några som är ok men vissa justeringar men inte någon med ståkrage som din! Tack för svaret!!
  • TheAndieGirl
    Humlan skrev 2011-06-30 23:03:26 följande:
     Jag skulle ha dessa skor, men tyvärr är vänsterfoten lite för trång så det funkar inte. Piss sur blev jag för dem är supersnygga.. så dessa är till salu

Vad kostar dom??? strl??? är dom ivory???
Svar på tråden Visa era skor :)