• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Mini2011
    Rebekka 2012 skrev 2011-07-17 13:26:30 följande:
    Super snygga!!! Vart har du köpt dem & vad kostar dem? Precis den stilen jag vill ha på skon Glad
    Tack så mycket

De är köpta på en affär i Vällingby Centrum utanför Stockholm som heter Jarmeaus. Märket är Donna Girl, det säljs ju på andra ställen.
  • LisaEleonor

Jag är lite inne på de här, i svart. Känns inte så viktigt för mig att ha vita skor. Mest att de har en lite romantisk flärd och jag gillar verkligen bandet och att det är rundad tå. Skulle vara kul med någons åsikt!
  • Jag han

Tack! Skopunkten.. 250 kr har jag för mig :)

sarp skrev 2011-07-04 21:45:57 följande:
    Super fina! Vart har du köpt dem?
  • Mrs S 2012
    Blivande fru Swärdh skrev 2011-07-17 13:08:50 följande:
    Köpta i N.Y. för 20 dollar! :) 5 cm klack.

Åh! Superfina! Nåt sånt funderar jag på, alternativt ett par ballerinaskor i silver!
  • augustibrud11
    Mini2011 skrev 2011-07-14 18:19:39 följande:
    De här skorna ska jag ha. Älskar rosetten där bak. 

De skorna ska jag också ha.... =) Verkligen älskar dom! rosetten är så fin också!
  • apoolea

Hittade mina underbara skor på vagabond REA :) älskar dom till 1000!!

• emmi

Här är mina skor! Är så himla nöjd med dom. Och det bästa av allt: dom kostade bara £5!

(Vet inte hur man vänder bilden men ni kanske ser ändå...)

• Madreh73
    sollan skrev 2011-07-02 21:37:22 följande:

Jag funderar på att beställa dessa skorna.
    Jag kan tyvärr inte gå i klack men dessa va jue fina.
    Våra färger är rosa, silver, vitt så då ska väl dessa skorna passa utmärkt  Solig

Hej!
    Vart har du hittat dess? Jag kan inte heller gå i klackskor och vet inte än om jag ens kan gå i såna skor eller om det måste bli nägon form av jympasko, eller tygsko. Gråter Lite ledsamt är det, men vad gör man när man har fel på sin ena fot.....och det kanske inte hinner åtgärdas?
  • Nu tusan ska jag bli fru

Hej!

Jag gifter mig om TIO DAGAR och dessa skor ska jag ha:

De här ska jag ha i kyrkan och resten av dagen/kvällen så länge jag orkar...
    (från: www.vivistyle.se) dock inget jag rekomenderar då webbutiken är rätt oseriös.

De här ska jag ha när vi ska gå en bit. Ger bra stöd och jag kommer upp en bra bit så inte klänningen släpar i backen: (från www.have2have.se)

De här ska jag ha när fötterna inte orkar mer klackar och vi ska dansa:
    (från KappAhl)

Svar på tråden Visa era skor :)