• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Tessin

Är inne på mitt tredje par nu =) Dom två första blir tyvärr förstora för mig ..
    Dessa ska förhoppningsvis vara dom rätta =)

• annaochmias

Dessa har jag köpt från Matildas Fest, fast med lägre klack. Man kan nämligen själv välja klackhöjd samt normal eller bredare passform. Perfekt för mig med breda fötter och som inte är van vid att gå i höga klackar. 550 kr kostade de och är sååååååååå sköna! :D

http://www.matildasfest.com/?category_id=122&item_id=a3201
  • Tittij
    U hjärta M skrev 2011-07-07 07:59:41 följande:

Här är mina helt ljuvliga skor. Jag har köpt den i en brudbutik i Kungälv. Det är Lilly.dk som är återförsäljare till dem. Kostade 1100kr, men är värda varenda krona. Eftersom de inte är så brudiga kan jag dessutom ha dem sen också.
    Mina absoluta favoritskor! Har kikat på dem hundra gånger. Men jag vill gärna ha vita strumpor och då funkar ju inte peep toe, annars hade jag definitivt oxå köpt dem. Såååå fina!
  • U hjärta M
    vickelie skrev 2011-07-07 11:27:54 följande:
    Så här ser mina skor ut:

De ser nästan likadana ut som dina U hjärta M fast mina är köpta på Brandos.

jaha, där ser man, och nästan halva också. Ja, ja, de fanns inte i min stl i allafall;.-)

• vickelie
    U hjärta M skrev 2011-07-07 19:01:33 följande:

jaha, där ser man, och nästan halva också. Ja, ja, de fanns inte i min stl i allafall;.-)

Dina från Lillys håller nog bättre för de från Brandos är i satin, de blir nog tillräckligt smutsiga efter bröllopsdagen. Jag köpte de från Brandos för att de har fri frakt och fria returer, då kan man ju prova utan att det kostar något.
  • andersson1970

Jag är ju helt insnöad på RÖDA skor....köpte 2 par för jag skulle på bröllop och tänkte jag kunde ha dem annars oxå. Attans vad det blev fel med storleken i båda paren.
    Så är någons sugen på att par krokodilmönstrade röda lackaktiga med cirka 10 cm stillett + 2 cm platå fram.
    Eller ett par röda i mocka med små runda nitar runt öppningen, samma klackar som ovan, så hojta till.Använda 2 timmar. Båda strl 39, de första smala i foten de andra vida i foten.
    Naturligtvis finns bilder vid intresse.

• Kit73

Hjälp mig!

Tror att det var i denna tråden som någon tipsade om var man kan köpa Melody skor (INTE Matildas Fest)? Var var det?

• Rosi
    ShandiN skrev 2011-02-26 21:53:22 följande:

Gud vad fina... Fanns det några andra färger och vart köpte du dem??
  • Tittij
    Kit73 skrev 2011-07-07 20:56:01 följande:

Hjälp mig!

Tror att det var i denna tråden som någon tipsade om var man kan köpa Melody skor (INTE Matildas Fest)? Var var det?

Google... Då får du fram fler sidor.
    Jag köpte mina skor från Dreambride. Har inte fått dem ännu förvisso, men har ganska nyligen beställt.  
    http://shop.textalk.se/se/artgrp.php?id=2197&grp=118966 
Svar på tråden Visa era skor :)