• Svar på tråden Visa era skor :)
  • Smileycat
    cuteanniis skrev 2011-07-01 09:25:34 följande:
    Åhh så många vackra skor!! =)

Jag hade redan köpt ett par skor för ett tag sen men var inte jätte nöjd.. har även köpt ett par lägre pumps för kvällen ifall jag inte orkar gå i klackar hela dagen ;o)

Meeen så igår hitta jag ett par skor på tradera som jag shoppa hem för 249:- Nu får vi bara hoppas de passar! De är silverfärgade då jag ska ha rosa "balklänning" som brudklänning och bröllopet ska gå i rosa/silver! =)

åhh vad fina
    vart har du hittat dom?
  • Tårtsmula

Hej!

Var hittade du skorna? Jättefina!

Jejkej skrev 2011-02-09 15:08:06 följande:
    Dessa ska jag ha!
    När jag ser alla andras med härliga färger blir jag med sugen på färg,
    men jag är jätte nöjd med mina annars! :D

• sandis1977

Jag har köpt vanliga på Dinsko och pimpar dem med en cremefärgad blomclips från Ebay. Blev faktiskt riktigt fint :O)
  • Pinkgrape

Efter många om och men, så blir det svarta skor för min del :) Svart pumps i mocka :) Inte de på bilden, men ett par som liknar de väldigt mycket.

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • 120530
    Pinkgrape skrev 2011-07-04 15:42:11 följande:
    Efter många om och men, så blir det svarta skor för min del :) Svart pumps i mocka :) Inte de på bilden, men ett par som liknar de väldigt mycket.

Snygga! Var har du köpt dina och hur höga är de? De är precis sådana jag vill ha, men jag kan max ha 8 cm klack för annars blir klänningen för kort.
  • Pinkgrape
    Red skrev 2011-07-04 15:47:06 följande:
    Snygga! Var har du köpt dina och hur höga är de? De är precis sådana jag vill ha, men jag kan max ha 8 cm klack för annars blir klänningen för kort.
    Jag köpte mina för typ 2 år sedan på... någon skoaffär här :P Märket är iaf något som heter Blueberry tror jag. Tror att klackhöjden är ca 10cm, men då är ju platån 2cm också. De på bilden är nog lite högre än mina :P Jag gillar att de är i mocka :D

Har du kolla på tex Brandos?
  • förlovadflicka

Oh-oh, råkade köpa ett extra par skor på bianco idag- gymnastikskor med spets och "siden"skosnören som jag kan ha utomhus ifall det är lite sämre väder :D 200 kr :)

• sarp
    Jag han skrev 2011-06-27 17:03:17 följande:
    Billiga och lagon klack. Så kan jag använda dom efteråt också :)

Super fina! Vart har du köpt dem?
Svar på tråden Visa era skor :)