• Svar på tråden Visa era skor :)
  • soahl

De här ska jag ha!  Hjärta

Vi bor i Australien nu och träffades här, men gifter oss i Sverige nästa höst. Självklart måste jag ha australienska skor! Färgtema på bröllopet blir också rosa och grått. Perfekt!
  • 120530
    soahl skrev 2011-07-12 03:23:16 följande:

De här ska jag ha!  Hjärta

Vi bor i Australien nu och träffades här, men gifter oss i Sverige nästa höst. Självklart måste jag ha australienska skor! Färgtema på bröllopet blir också rosa och grått. Perfekt!
    Vilka söta! Vad är det för märke?
  • soahl
    Red skrev 2011-07-12 07:36:20 följande:
    Vilka söta! Vad är det för märke?
    Det är UGG of Australia. =) 100% äkta fårskinn.. 
  • majflicka

Mina bilder godkänns inte... Så lägger in länkar istället.... Hoppas ni har tålamod ;)

Ratat mina första skor o är nu inne på ngn av dessa två:

www.elegantsteps.co.uk/products/Touch-Ups-Dakin-Dyeable-Wedding-Shoes.html

Eller

www.elegantsteps.co.uk/products/Paradox-Pink-Dawn.html

Nr 2 har jag provat o de är jättesköna men aldrig provat nr 1. Kostar ungefär samma o är lika höga. Kommer ha en klänning i ¾ längd. Ngn som vill agera smakråd så är jag tacksam =)

• 120530
    majflicka skrev 2011-07-12 13:29:31 följande:

Nr 2 har jag provat o de är jättesköna men aldrig provat nr 1. Kostar ungefär samma o är lika höga. Kommer ha en klänning i ¾ längd. Ngn som vill agera smakråd så är jag tacksam =)

1:an absolut! Jättefina oc användbara även efteråt. 2:an känns lite mer gammeldags i mina ögon.
  • 120530

Blev helt kär i dessa! Vad tror ni, kan man ha dem som brudskor? De är rätt höjd för min klänning och tänker mig dem till ett par snäva tighta jeans sedan efter bröllopet Tungan ute Vägrar köpa engångsskor..

• helsingebrud
    Red skrev 2011-07-12 16:31:51 följande:
    Blev helt kär i dessa! Vad tror ni, kan man ha dem som brudskor? De är rätt höjd för min klänning och tänker mig dem till ett par snäva tighta jeans sedan efter bröllopet Tungan ute Vägrar köpa engångsskor..
    TYcker absolut att du kan ha dem
    Nu för tiden är det ju mer poppis att ha annorlunda skor, inte många som har vita skor!!
    Har du svarta detaljer i klänningen ?
    Är klänningen hel lång?

Huvudsaken är att de är bekväma och snygga !!!

Har funderat på om mina är för höga med tanke på att jag ska stå framme i kyrkan i ca 4 minuter
    (Kanske kan jag få sitta på en stol !!
  • hjgs
    majflicka skrev 2011-07-12 13:29:31 följande:

1 an tycker jag va riktigt fina
Svar på tråden Visa era skor :)