• Svar på tråden Visa era skor :)
  • 120530
    helsingebrud skrev 2011-07-12 17:10:10 följande:
    TYcker absolut att du kan ha dem
    Nu för tiden är det ju mer poppis att ha annorlunda skor, inte många som har vita skor!!
    Har du svarta detaljer i klänningen ?
    Är klänningen hel lång?

Huvudsaken är att de är bekväma och snygga !!!

Har funderat på om mina är för höga med tanke på att jag ska stå framme i kyrkan i ca 4 minuter
    (Kanske kan jag få sitta på en stol !!
    Nej, inga svarta detaljer i klänningen. Den är helt i ivory och hellång. Min klänning är beställd och har inte kommit ännu, vi skall göra en andra provning i oktober i butiken och då skall jag ha valt skor. Men när jag provade fick jag låna skor med 8cm klack och köper jag det behöver klänningen inte läggas upp Glad

Hur häga är dina skor? Jag har provat att ha 8cm när jag varit gäst på bröllop nu i sommar och det har gått bra för mig.
  • fasit
    fasit skrev 2011-07-13 08:50:11 följande:
    Dessa skorna köpte jag på 2nd hand till ett annat bröllop jag var på nu i juni. Hade inte tänkt att ha dem på mitt eget bröllop, men jag tycker mycket om dem och jag har ganska åtstramad budget så jag kanske väljer att ta dessa. Vad tycker ni??

3.bp.blogspot.com/-EX978fc2L1o/Th09U29Cf4I/AAAAAAAAABk/4QTyHbdaZzg/s 1600/P1010001.JPG
    Jag kan inte ladda upp en bild och länken blev konstig. Det funkar om man klipper in hela adressen, annars finns bilden på bloggadressen...:) Vad gör jag för fel när jag laddar upp bilder från min dator?
  • Höstbrud11

Jag ska ha dessa :) Hur sköna som helst!!

• helsingebrud

mina är 7 cm tror jag
    Lättare att vara gäst då man kan sitta en hel del
    när man gifter sig själv så står man ju upp framme i kyrkan hela tiden och sedan ska man stå och gå hela tiden och hälsa på sina gäster.

Jag tror därför att jag måste tänka om med mina klackar....

• majflicka
    hjgs skrev 2011-07-12 19:15:33 följande:
    1 an tycker jag va riktigt fina
    Red skrev 2011-07-12 13:39:03 följande:
    1:an absolut! Jättefina oc användbara även efteråt. 2:an känns lite mer gammeldags i mina ögon.
    Tack!! Alla jag frågar tycker bäst om 1:an, bara jag som gillar 2: an *asg* Blev faktiskt de här i slutändan, bestämde mig för att äntligen ta ett beslut o sluta vela Flört Galet välgjorda

http://www.confetti.co.uk/fashionbeauty/access/accdetails.asp?id=944&shape=type_Shoes&categoryName&designer_id=any&price=any&section=shoesAndHandbags
  • 120530
    helsingebrud skrev 2011-07-13 11:36:50 följande:
    mina är 7 cm tror jag
    Lättare att vara gäst då man kan sitta en hel del
    när man gifter sig själv så står man ju upp framme i kyrkan hela tiden och sedan ska man stå och gå hela tiden och hälsa på sina gäster.

Jag tror därför att jag måste tänka om med mina klackar....
    På de bröllopen jag varit på som gäst är det brudparet som sitter och gästerna som kommer till dem. Och jag dansade tre timmar i sträck i mina 8cm så det var inga problem Glad
  • Mini2011

De här skorna ska jag ha. Älskar rosetten där bak. 

Svar på tråden Visa era skor :)