• Svar på tråden Visa era skor :)
  • perskan
    Wedding2012 skrev 2011-06-23 13:22:36 följande:
    coola, vart hitta du dom?
    Jag hittade dom på en sida som heter gravitypope.com

Har även hittat dom på sidor som amazon och ebay men inte i min storlek och ingen som skickar till Sverige.

Modellen heter converse all star xx-hi eller något liknande så det är bara att googla och hoppas på det bästa.
    Finns även i andra färger och mönster
  • ElinFalk85
    loluna skrev 2011-02-09 13:51:29 följande:
    Jag är inme på min tredje par skor... Vad ska ni ha för skor?
    De här har jag valt:
    www.brandos.se/wildflower/cascada-01460605-97...

och

www.have2have.se/product.asp?product=6154

Det verkar vara helt omöjligt att hitta vettiga skor i skinn! llt är bara skinnimitation, eller är jättespetsiga....
    Om jag kunde gå i klack så :). för mig blir det en ballerinavariant med liten klack och ren över foten. jag har inläggsulor som jag måse ha i nämnligen.
  • helsingebrud

vet inte om jag lagt ut bild tidigare, men dessa kommer jag ha, tror jag.....
  • Wedding2012
    perskan skrev 2011-06-23 14:05:19 följande:
    Jag hittade dom på en sida som heter gravitypope.com

Har även hittat dom på sidor som amazon och ebay men inte i min storlek och ingen som skickar till Sverige.

Modellen heter converse all star xx-hi eller något liknande så det är bara att googla och hoppas på det bästa.
    Finns även i andra färger och mönster
    tack, kanske hittar dom när jag är i new york då =)
  • Tiotiotio

Jag inte tokigt kort, men min klänning är tokigt lång. Så det blir ändå ett par skor med klackar, om inte skyhöga så relativt höga. Det jag precis kom på är om jag inte kommer att bli längre än min blivande..."ops" Måste faktiskt kolla det :) Då får det bli ett par finskor med lite höjd på för honom med :P

Men såhär ser mina ut.

• Tiotiotio

fick ju inte med bilderna, men här kommer de!
  • Minuz

Jag ska ha vita boots. Vill inte ha ont i fötterna denna dag. Och eftersom vi gifter oss i mitten av november så vet man ju aldrig hur vädret är....... Klack kan jag inte ha eftersom gubben bara är 3 cm längre än mig.
  • 4everwe2

Här är mina skor jag ska ha. Är sko galning så har hunnit med att köpa 5 par innan jag bestämmde mig för dessa
  • Alorna

Jag köpte ju dessa inför bröllopet men har ändrat mig och ska ha ett par svarta ist.
    Så dessa godingar är till salu :)

Svar på tråden Visa era skor :)